hallo
ik heb kpn opgezegt via ziggo !!
mijn abbo loopt bij kpn door tot juli (dan heb ik hem 1 jaar)
dus in de mail zeggen ze dat ik contractbreuk pleeg en kpn 165 euro moet dokken
is hier wat aan te doen??
machtiging blokkeren misschien ??
iemand ervaring hiermee !!!!
vr gr henk brons
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn opzeggen
Re: kpn opzeggen
Je zegt zelf dat abo doorloopt tot juli. Das nog 4 maand. Ik zou even met Ziggo bellen. Zij moeten zorgen voor een goede overstap.
ja heb al contact gehad met ziggo zij zullen deze zaak bekijken !!
was ook effe benieuwd naar mensen die dit zelfde hebben ondervonden !!
ciao
was ook effe benieuwd naar mensen die dit zelfde hebben ondervonden !!
ciao
Hallo, ik heb ook een probleem met opzeggen bij KPN. In een bevestigingsbrief van Ziggo werd me verteld dat Ziggo mijn abonnement bij KPN op zou zeggen, maar niet dus. Waar ik al bang voor was, ik zit nu met twee abonnementen en dus dubbele kosten.
Tip, je kunt de afgeschreven bedragen (bij automatische incasso) laten storneren, en de automatische incasso laten blokkeren.
Tip, je kunt de afgeschreven bedragen (bij automatische incasso) laten storneren, en de automatische incasso laten blokkeren.
Dat zal niet veel helpen. Als je een contract hebt dat nog tot juli loopt, dan zul je dat contract moeten uitdienen, ook als je een andere provider hebt gekozen. Storneren en zulk soort foefjes zorgen er wel voor dat je het betaalde geld weer terug op je rekening krijgt, maar daarmee loop alleen je schuld maar verder op. Dan zul je aanmaningen en boetes krijgen die je uiteindelijk toch moet betalen.
U had Ziggo moeten vragen om pas in Juli over te stappen, geen dubbele kosten en als het dan fout gaat mag je daar de rekening naar sturen.
Zo zie je maar weer hoe snel mensen met hun vinger naar providers wijzen terwijl ze zelf verkeerd zitten...