telfort contract ontbinding
Geplaatst: 20 mar 2010 15:46
hoe kom ik van mijn telfort contract af.
wil van mijn mobiele contract af
heb alleen maar problemen met het mobiele toestel (samsung jet)
batterij laad slecht op en is ook heel snel weer leeg.
heb al 1 keer met de klantenservice medewerker software geupdate,( probleem nog niet opgelost)
weer contact gehad met medewerker klantenservice, moest het toestel nu naar servicepunt brengen in haarlem (woon zelf in beverwijk)
na een paar dagen toestel weer opgehaald, na een dag of 3 weer hetzelfde probleem.
weer contact gemaakt met klanten service, moest het toestel weer naar servicepunt brengen of opsturen.
kan dit allemaal zomaar ?
heb geen gebruik kunnen maken van het toestel zins ik hem heb, maar betaal wel elke maand 24,95 euro voor 1 jaar contract
en maak kosten voor bellen klanten service 0,30 cent per minuut
plus 1 keer naar haarlem rijden.
plus mijn belminuten die ik die paar maanden niet heb kunnen gebruiken.
zou graag van mijn contract afwillen als dat mogelijk is, omdat ik een slechte ervaring heb met klantenservice,staan je slecht ter woord, en luisteren niet of nouwelijks, proberen je snel af handelen, en zeggen vaak dat ze er niks aan kunnen doen.
ik ben helemaal klaar met telfort, hoop dat ik het contract kan beeindigen en anders nog maar een keer opsturen om weer te laten maken, en als dit niet mogelijk is dan wacht ik gewoon het jaar af, en daarna wil ik nooit meer iets te maken hebben met telfort
wil van mijn mobiele contract af
heb alleen maar problemen met het mobiele toestel (samsung jet)
batterij laad slecht op en is ook heel snel weer leeg.
heb al 1 keer met de klantenservice medewerker software geupdate,( probleem nog niet opgelost)
weer contact gehad met medewerker klantenservice, moest het toestel nu naar servicepunt brengen in haarlem (woon zelf in beverwijk)
na een paar dagen toestel weer opgehaald, na een dag of 3 weer hetzelfde probleem.
weer contact gemaakt met klanten service, moest het toestel weer naar servicepunt brengen of opsturen.
kan dit allemaal zomaar ?
heb geen gebruik kunnen maken van het toestel zins ik hem heb, maar betaal wel elke maand 24,95 euro voor 1 jaar contract
en maak kosten voor bellen klanten service 0,30 cent per minuut
plus 1 keer naar haarlem rijden.
plus mijn belminuten die ik die paar maanden niet heb kunnen gebruiken.
zou graag van mijn contract afwillen als dat mogelijk is, omdat ik een slechte ervaring heb met klantenservice,staan je slecht ter woord, en luisteren niet of nouwelijks, proberen je snel af handelen, en zeggen vaak dat ze er niks aan kunnen doen.
ik ben helemaal klaar met telfort, hoop dat ik het contract kan beeindigen en anders nog maar een keer opsturen om weer te laten maken, en als dit niet mogelijk is dan wacht ik gewoon het jaar af, en daarna wil ik nooit meer iets te maken hebben met telfort