Problemen Tele2
Geplaatst: 20 mar 2010 16:32
Goedendag ik ben met tele2 een abbonement aan gegaan in dec 2008 er zou toen een minilaptop bij zitten dit trok mijn aandacht.
Afgelopen januari was ik verhuist ben toen me adminstratie gaan opschonen kwam er toen achter dat ik deze nooit heb ontvangen.
Ik werd toen vriendelijk geholpen en zou binnen 2 werkdagen antwoord krijgen dit heb ik toen niet gekregen.
Heb zelf toen na een week terugebelt ze hadden nog geen antwoord kreeg hele verhalen dat die afdeling onbereikbaar was enz....
Heb nu al ruim 12x gebeled zou meerdere keren terug gebelt worden ben 1keer terug gebeld door iemand van tele2 de meneer kon mij geen antwoord geven.
Nu was dat een week gelden dat ik voor het laaste gebelt ben dus dacht ik bel zelf na ruim 10min in de wacht te hebben gehangen kreeg ik het antwoord sorry meneer we weten nog niks weer het zelfde antwoord wat ik al kreeg begin feb
Nu gaf ik de optie om gewoon me abbonement te ontbinden en me dan maar al me abbonements kosten terug te geven toen gaf mevrouw me het antwoord
daar mag ik niks over zeggen en u wordt teruggebeld binnen 2werkdagen toen ik zei dat maandag voor 1700 wilde teruggebelt wilde worden omdat ik zo lang nu al wacht kreeg ik het antwoord dan heeft nog maar wat langer te wachten.
Nu ben ik het eigenlijk helemaal zat heb ik het recht om mijn contract te ontbinden en alle kosten terug te vorderen..?
Afgelopen januari was ik verhuist ben toen me adminstratie gaan opschonen kwam er toen achter dat ik deze nooit heb ontvangen.
Ik werd toen vriendelijk geholpen en zou binnen 2 werkdagen antwoord krijgen dit heb ik toen niet gekregen.
Heb zelf toen na een week terugebelt ze hadden nog geen antwoord kreeg hele verhalen dat die afdeling onbereikbaar was enz....
Heb nu al ruim 12x gebeled zou meerdere keren terug gebelt worden ben 1keer terug gebeld door iemand van tele2 de meneer kon mij geen antwoord geven.
Nu was dat een week gelden dat ik voor het laaste gebelt ben dus dacht ik bel zelf na ruim 10min in de wacht te hebben gehangen kreeg ik het antwoord sorry meneer we weten nog niks weer het zelfde antwoord wat ik al kreeg begin feb
Nu gaf ik de optie om gewoon me abbonement te ontbinden en me dan maar al me abbonements kosten terug te geven toen gaf mevrouw me het antwoord
daar mag ik niks over zeggen en u wordt teruggebeld binnen 2werkdagen toen ik zei dat maandag voor 1700 wilde teruggebelt wilde worden omdat ik zo lang nu al wacht kreeg ik het antwoord dan heeft nog maar wat langer te wachten.
Nu ben ik het eigenlijk helemaal zat heb ik het recht om mijn contract te ontbinden en alle kosten terug te vorderen..?