Pagina 1 van 1

Problemen Tele2

Geplaatst: 20 mar 2010 16:32
door fjh
Goedendag ik ben met tele2 een abbonement aan gegaan in dec 2008 er zou toen een minilaptop bij zitten dit trok mijn aandacht.
Afgelopen januari was ik verhuist ben toen me adminstratie gaan opschonen kwam er toen achter dat ik deze nooit heb ontvangen.
Ik werd toen vriendelijk geholpen en zou binnen 2 werkdagen antwoord krijgen dit heb ik toen niet gekregen.
Heb zelf toen na een week terugebelt ze hadden nog geen antwoord kreeg hele verhalen dat die afdeling onbereikbaar was enz....
Heb nu al ruim 12x gebeled zou meerdere keren terug gebelt worden ben 1keer terug gebeld door iemand van tele2 de meneer kon mij geen antwoord geven.
Nu was dat een week gelden dat ik voor het laaste gebelt ben dus dacht ik bel zelf na ruim 10min in de wacht te hebben gehangen kreeg ik het antwoord sorry meneer we weten nog niks weer het zelfde antwoord wat ik al kreeg begin feb
Nu gaf ik de optie om gewoon me abbonement te ontbinden en me dan maar al me abbonements kosten terug te geven toen gaf mevrouw me het antwoord
daar mag ik niks over zeggen en u wordt teruggebeld binnen 2werkdagen toen ik zei dat maandag voor 1700 wilde teruggebelt wilde worden omdat ik zo lang nu al wacht kreeg ik het antwoord dan heeft nog maar wat langer te wachten.
Nu ben ik het eigenlijk helemaal zat heb ik het recht om mijn contract te ontbinden en alle kosten terug te vorderen..?

Re: Problemen Tele2

Geplaatst: 21 mar 2010 00:19
door Athoz
Kennis van mij is ook op dat aanbod ingegaan en heeft nooit haar notebook gehad.. Geen bericht over het wel of niet ontvangen, gewoon niet gehad. Toen ze is gaan bellen hierover was het antwoord kort en bondig: "bij de voorwaarden staat 'voor zolang de voorraad strekt', in uw geval is er geen voorraad meer.". Ze kon geen kant op en had gewoon pech voor zover ze toen kon nagaan. Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar controleer even de kleine letters van de overeenkomst..

Als dat zo is weet ik niet (en betwijfel ik) of dat een gegronde reden is tot ontbinding van de overeenkomst..

Re: Problemen Tele2

Geplaatst: 22 mar 2010 15:29
door Tele2 Webcare
Beste fjh,

Graag wil ik je klacht over het niet ontvangen van de minilaptop in behandeling nemen. Zou je mij alsjeblieft een e-mail kunnen sturen met de volgende gegevens: klantnummer of postcode en huisnummer. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: Problemen Tele2

Geplaatst: 29 mar 2010 13:28
door Tele2 Webcare
Beste fjh,

Zoals mijn collega al aan je heeft verteld zal je een nieuwe laptop van Tele2 krijgen. Dit is een vergelijkbaar model; een minilaptop.

Ik hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest en indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2