LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kelloggs Bioscoop Actie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jolanda K66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2011 10:07

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Jolanda K66 »

Alleen....volgens mij zijn je kaartjes al niet meer geldig...of is dat een typefoutje?

Paulafoto
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2011 11:21

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Paulafoto »

Inderdaad een type foutje. :oops: Het moet zijn 31-12-2011.
Paula

Jolanda K66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2011 10:07

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Jolanda K66 »

:D :D :D
Hoe heb je de klacht verstuurd? Via de site of via de post?
Ik heb nl 2x via de site een klacht ingediend, maar nog nooit een reactie gehad.

Jolanda K66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2011 10:07

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Jolanda K66 »

Ik geloofde mijn ogen niet... :roll:
Zojuist heb ik een pakket in ontvangst genomen, wat verstuurd is vanuit Zaventem, België.
Met daarin 2 dozen Kellogg's en een excuusbrief. Deze mevrouw (Daisy Dejonghe, Consumer Service Coordinator) heeft contact gehad met TLC en die hebben haar toegezegd dat mijn bioscoopkaartjes spoedig zullen volgen.
Dus wie weet beleven we het nog!
De brief was overigens gedateerd op 9-2-2011 :shock: .

Canyarion
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2011 16:23

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Canyarion »

Ook ik heb een paar dagen geleden een aangetekende brief met mijn bioscoopbon gekregen. En er zaten 16 postzegels op! Dat kan niet goedkoop zijn geweest.

Ondanks alle ellende denk ik dat Kellogg's het toch nog redelijk goed heeft opgelost. Zeker als het waar is dat TLC Marketing NL failliet is gegaan.

Nu nog wachten tot er een goede film in de bios draait. ;)

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Hier na een klacht per mail vandaag een pak met 2x Kellog's, maar geen bioscoopkaartjes.
In de brief de melding dat de actie per 31 december is verlopen en dat ze geen kaartjes meer kunnen sturen.
Maar ik heb de bonnen in 2010 gewoon opgestuurd, later nog een brief gehad dat er onduidelijkheid was en of ik Pathe bonnen of anderen bonnen wou, dan heb ik toch gewoon recht op die kaarten??
Ik waag er nog een mail aan, maar ik ben bang dat ik aan het kortste eind zal trekken.

Canyarion
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2011 16:23

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Canyarion »

Gewoon blijven proberen, dan krijg je vroeg of laat vast een bioscoopbon.

Ik heb ook een pakketje met 2 Kellogg's dozen gekregen. Op zich een mooi goedmakertje, ik ben nu wel weer tevreden.

Het rare vind ik alleen dat ze zelfs nu nog praten over 'het grote succes van deze actie'. :wink:

Jolanda K66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2011 10:07

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Jolanda K66 »

Wij hebben, lang gewacht, niet stil gezwegen enzo, inmiddels de kaartjes binnen. En inderdaad netjes 3 en niet 1, zoals in december.
Het zijn bioscoopbonnen van € 10,00 per stuk en een paar jaar geldig :P .
En aangetekend met handtekening en een heleboel postzegels!
@bluedolph1n; misschien rechtstreeks schrijven naar Daisy Dejonghe? Zij heeft mij de brief gestuurd, is Consumer Service Coordinator. Onder haar naam staat een nummer; 021553983A, weet niet wat het betekent.
Zij heeft de brief verstuurd vanuit Zaventem:
Fountain Plaza - Belgicastraat 7/10-1930 Zaventem.
Succes!

cindy1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 feb 2010 16:22

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door cindy1975 »

Ook ik zit al maanden te wachten.....
Wel vouchers ontvangen maar steeds was er wat mis...niet geldig in Pathes, terug gestuurd. Toen was meerdere keren de geldigheidsduur veel te kort. Eind december vertelde TLC dat ik alles geldig tot 31-12-2010 terug kon sturen en dat ik nieuwe zou krijgen geldig tot 2013.
Jullie raden het al. Daarna niks meer vernomen. Mail van TLC komt retour dus het emailadres bestaat niet meer blijkbaar.

Het telefoonnummer van Kellogs die nemen ze nog wel op. Ik heb ze net gebeld en inderdaad er neemt een belgische dame op. Zij heeft alles genoteerd en binnen nu en 3 weken krijg ik antwoord.
Zij zegt dat er nog steeds vouchers verstuurd worden.

Dus iedereen BELLEN!!!!!

succes en wordt vervolgt

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Ik heb na mijn laatste mail ook niets meer gehoord, ik denk dat ik er toch nog maar een telefoontje aan waag.

MarjonIJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2011 16:09

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door MarjonIJ »

Zoals iedereen zitten wij hier ook in ditzelfde schuitje..... :evil:
8 kaartjes die omgeruild zouden worden en sinds 12 december 2010 niets meer van vernomen :?: .
3 onbeantwoorde emails naar Kellogs en 2 telefoonnummers die niet aangenomen worden ( zowel TLC als Kellogs....)
Ook nog nooit een belgische mevrouw aan de lijn gehad dus wellicht kan iemand dit telefoonnummer nog even online plaatsen?
Ik wil het er eigenlijk toch niet bij laten zitten.......
Wat een vreselijk slechte reclame voor Kellogs!!!!!! :twisted:

cindy1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 feb 2010 16:22

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door cindy1975 »

Net als andere hier heb ik afgelopen weekend een doos ontvangen. In de doos zaten 2 nieuwe kellogsprodukten en een brief. Een brief waarin staat dat ze bedankten voor het feit dat ik contact met ze had opgenomen ivm de actie. Helaas was de actie dec.2010fgelopen zoals ook op de site staat en daarom krijg ik geen kaartjes meer.
Ik ga straks weer bellen. Ik vind dit geen styl.

Ruim een jaar ben je bezig met kaarten, doet precies zoals ze vragen en krijgt niks.
Nu proberen ze met zo'n pakketje en brief af te doen.
Postzegels en tijd die er in is gaan zitten.

Nu zeggen de actie is afgelopen vind ik geen excuus voor iedereen die een jaar geleden alles netjes hebben gedaan wat ze moesten doen en Kellogs heeft niet geleverd wat ze beloofd hadden.

Misschien kunnen we kijken of we met zijn alle iets op touw kunnen zetten. Via Radar zelf iets anders....

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Ik heb hier ook niets meer vernomen, heel slecht geregeld, en ook ik vind het geen stijl hoe ze met deze actie zijn omgegaan.

cindy1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 feb 2010 16:22

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door cindy1975 »

Wat waardeloos bedrijf.

Ik heb meerdere malen via hun site een klacht ingedient en geen enkele reactie.
Ik heb ook heel vaak gebeld. Ik vraag direct naar Daisy Dejonghe.... zij heeft de brief ondertekend die bij de goedmaakdozen zat van Kellogs.
Zij is nooit telefonisch te bereiken. De telefoniste weet nooit hoe haar agenda is...qua vergaderingen, afspraken... dus je weet nooit wanneer je moet bellen.
Als je belt is ze telefonisch niet bereikbaar of ze is einde van de vrijdagochtend al weekend vieren....
Ook achterlaten van berichten of ze terug wil bellen worden niet beantwoord.

Ik begrijp niet dat een bedrijf hier zo mee weg komt.
Wij als consument hebben alles gedaan wat er van ons verwcaht werd om mee te doen aan de actie...en zij laten het afweten.

Ik ga kijken of we via Radar wat kunnen opstarten.

Het gaat me nu om het principe. Ze proberen er zo makkelijk van af te komen nu terwijl ze de hele actie echt verprutst hebben.

Chris3264
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:50

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Chris3264 »

:cry: :cry: :cry:

Wat een vervelende actie...

Vooral omdat je 2 keer in de maling genomen word!

Eerst 7 bonnen uitknippen en alles opsturen.
Wachten wachten wachten...
Dan sorry: stuur aub het antwoordstrokje op voor de 7 bonnen en het adres van de bioscoop.
En dan weer wachten wachten wachten....

Ik weiger om momenteel nog Kellog's producten te kopen.

Chris3264
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:50

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Chris3264 »

Onderstaand tekst heb ik op de TLC site gevonden....
Maar ja dat van Kellogg's was TLC Marketing Worldwide?????


TLC Marketing Europe (Promotions & Incentives) is failliet.
Op 24-03-2009 is TLC Marketing Europe (Promotions & Incentives) aangemeld als zijnde in staat van faillisement.
U kunt hieronder onder andere informatie vinden over, het faillisement van TLC Marketing Europe (Promotions & Incentives) en de betreffende toegewezen curator.

Gesloten