LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen gebruik van diensten, wel betalen?!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sellinglennon
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 nov 2009 19:10

Geen gebruik van diensten, wel betalen?!

Ongelezen bericht door sellinglennon »

Twee providers, twee problemen waarvan ik denk; 'Omgekeerde wereld'.

Voor mijn moeder heb ik xs4all internet + bellen besteld. Na een maand kon zij nog altijd niet bellen. Er is nieuw modem verzonden, alle instellingen stonden goed, monteur is langs gekomen, alles is gecontroleerd.. toch werkt het niet. Aan de telefoon ligt het niet, kortom xs4all kan haar belofte niet nakomen. Oke het wordt nu netjes geannuleerd, echter wordt wel het volle pond berekend, inclusief het bel-gedeelte. Ik heb gevraagd om hierin tegemoet te komen, daar mijn moeder niet heeft kunnen bellen en nu nog steeds niet en ze moet er nog een maand mee doen (opzegtermijn). Is dit normaal?

Mijn eigen probleem; Ik heb Alles in 1 Plus van Ziggo besteld in december 2009. Nu heb ik internet dat werkt en zou ik eventueel kunnen bellen, echter is de interactieve decoder nog altijd niet geleverd. Deze wordt waarschijnlijk medio april pas geleverd. Echter dien ik wel alles volledig te betalen, zowel abonnementskosten als de aanschafprijs van de decoder. Lijkt mij toch dat dit niet de manier van handelen is. Ziggo weigert hierin tegemoet te komen.

Beuntjeee
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2010 15:22

Re: Geen gebruik van diensten, wel betalen?!

Ongelezen bericht door Beuntjeee »

Dit is inderdaad heel erg scheef en krom. Ik heb namelijk het zelfde probleem met ziggo. En bij mij doen ze er ook niets aan. Tegemoed koming in de kosten lijkt mij op zijn minst normaal.

Gesloten