LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
elgrid

Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Ongelezen bericht door elgrid »

Heeft iemand ook plezier met Centerparcs en spontane verhogingen?
We hebben voor de zomer een schandalig duur verblijf geboekt in het nieuwe franse park (3 bossen). Telefonisch, want meer dan 1 week mag je niet per website boeken. Dus, tenminste 15 euro bellen verder, alles in orde. De prijs zou, zonder kortingen (zomer check & vroegboek korting) 3300 euro worden. Met kortingen eraf 2630 euro. Vooruit dan maar, we willen nu eenmaal graag op reis.
Dus alles braaf betaald, en ruim op tijd. En dan....
Komt er vandaag een email dat 'uw boeking is gewijzigd'. En wij hadden natuurlijk helemaal niets veranderd aan de boeking. Na checken in mijn centerparcs, blijkt nu dat ze ineens, zonder enige uitleg, 500 euro extra willen hebben. En, om het nog mooier te maken, is een deel van het bedrag opgezet met de vervaldatum VANDAAG. Ik ben dus nu ook meteen wanbetaler.
Ik mag ze wel bellen (50 cent per minuut, max. 25 euro, plus kosten van mobiel bellen natuurlijk). Heel fijn. Ik heb dus maar een klacht ingediend per email.

Ik ben heel benieuwd of meer mensen last hebben hiervan, en wat ze eraan hebben gedaan......
:?

elgrid

Re: Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Ongelezen bericht door elgrid »

Jammer, geen enkele reactie (wel 200 keer bekeken). Intussen ben ik wel verder. Centerparcs emailen (met hun klachtformulier) maakt geen indruk. Je krijgt geen enkele response, zelfs geen 'bericht ontvangen'. Omdat het om 500 euro gaat, en ik behalve de boekingsbevestiging geen faktuur heb ontvangen, toch maar aangetekend een brief verstuurd. In de brief vragen we schriftelijk antwoord. We zijn gebeld; alles was een vergissing. Ze hebben de prijzen verhoogt en per ongeluk dat ook op onze boeking toegepast. Dus, we hoeven niets te betalen, alles wordt in orde gemaakt.
Blijft wel staan dat ik op papier (faktuur) nog geen juridische basis heb zodat dit niet nog eens kan: ik vind ook dat ze gewoon eerst een papieren faktuur moeten sturen voordat ik moet betalen. En ik heb kosten moeten maken om een reactie van het hoofdkantoor. Erg zorgelijk. Ik denk niet dat ik nog vaker bij Centerparcs zal boeken...

armiva

Ongelezen bericht door armiva »

Geen reactie! Maar wat verwacht je dan?
Je belt met het dure nummer. Even googelen en je vindt zelf het gratis nummer.
Als ik een probleem met Centerparcs heb, bel ik met het gratis nummer en word vrijwel gelijk geholpen.
Ieder bedrijf heeft vaak ook wel een gratis nummer.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

elgrid bedoeld denk ik dit forum, of kun jij zien hoe vaak een mailtje van jou is bekeken? :mrgreen:

brieziet

Ongelezen bericht door brieziet »

Volgens mij is t opgelost dus ? :D
Maar op de één of andere manier heb ik als ik tussen de regels door lees het gevoel dat dát voor jou toch niet het geval is en dat je al helemaal geen zin meer in de vakantie hebt?
En dat er geen reacties kwamen van al die 200 spiekers, betekent blijkbaar dat dergelijke foutjes niet aan de orde van de dag zijn bij CP.
CP heeft foutje gemaakt, gecorrigeerd.. nu niet meer aan denken, je moet nog op vakantie!!

armiva

Ongelezen bericht door armiva »

berndv schreef:elgrid bedoeld denk ik dit forum, of kun jij zien hoe vaak een mailtje van jou is bekeken? :mrgreen:
????????????

Zij zegt problemen te hebben met het duren nummer van CP.
Even googelen en je hebt een gratis nummer.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

brieziet schreef:CP heeft foutje gemaakt, gecorrigeerd.. nu niet meer aan denken, je moet nog op vakantie!!
Dat is mooi samengevat. Meer is het n.l. niet.

Gesloten