UPC wie anders :-)
Geplaatst: 25 mar 2010 16:26
Ik kreeg altijd een mail van UPC met de melding dat mijn nieuwe factuur online staat. Dan logde ik in, vulde in welke datum het afgeschreven kon worden en klaar. Die mail kreeg ik niet meer. Nou had ik er vaak erg in en keek ik zelf maar toch maar eens gebeld. Ze zouden het aanpassen. 2 weken later krijg ik een brief waarin stond dat ik had aangegeven dat ik voortaan per automatische incasso wenste te betalen, nee dus. Dus weer gebeld en nu een brief dat ik per acceptgiro wens te betalen. nee dus.
Verder doet mijn nummerweergave het al een tijdje niet. Paar keer gebeld, ze zouden het aanzetten, nee geen nummerweergave. Weer gebeld, het schoof door naar de technische dienst maar afgelopen maandag zou hij het moeten doen. Nee dus. Ze hebben wel gebeld maar ik werk overdag en de persoon die dan thuis is weet er niet veel van. Ze zouden woensdag terug bellen, nee dus. Ik wil dus gewoon kunnen zien wie er belt. Ik bedoel maar als je baas belt kun je laten bellen als je er geen zin in hebt . En nee het ligt niet aan mijn telefoon, resetten helpt niet maar weet wel van anderen in de buurt dat die er ook last van hebben. Schijnt heel moeilijk te zijn om het op te lossen.
Verder doet mijn nummerweergave het al een tijdje niet. Paar keer gebeld, ze zouden het aanzetten, nee geen nummerweergave. Weer gebeld, het schoof door naar de technische dienst maar afgelopen maandag zou hij het moeten doen. Nee dus. Ze hebben wel gebeld maar ik werk overdag en de persoon die dan thuis is weet er niet veel van. Ze zouden woensdag terug bellen, nee dus. Ik wil dus gewoon kunnen zien wie er belt. Ik bedoel maar als je baas belt kun je laten bellen als je er geen zin in hebt . En nee het ligt niet aan mijn telefoon, resetten helpt niet maar weet wel van anderen in de buurt dat die er ook last van hebben. Schijnt heel moeilijk te zijn om het op te lossen.