Pagina 1 van 1

Klantgerichte service Wirlpool en Voortmankeukens ???????

Geplaatst: 26 mar 2010 07:30
door Leoniemarieke
In januari 2005 hebben wij een keuken laten plaatsen door Voortmankeukens in Rijssen. Hier hebben wij 5 (inbouw)apparaten van Wirlpool gekocht. Hierdoor kregen wij een garantieperiode van 5 jaar ipv een normale garantieperiode. Nu zijn de 5 jaar verstreken en zijn de apparaten nét 2 maanden UIT de garantieperiode......gaat de vaatwasmachine kapot. Hij pompt het water wel op, maar dan blijft hij een lange tijd stil (het water blijft onderin de vaatwasser staan, maar de sproeiarmen doen niets). Vervolgens word het water weer afgepompt en sluit het programma zich af door de gebruikelijke "eindpiepjes". Gebeld met Voortmankeukens waar bij tenslotte een overeenkomst mee zijn aangegaan. Voortmag geeft aan niets te kunnen betekenen. 2 jaar Europese garantie en wij hebben het geluk gehad dat wij 5 jaar garantie hadden (door de 5 apparaten die wij hadden gekocht). Garantie voorbij, is garantie voorbij. Hetzelfde verhaal geeft Wirlpool aan te telefoon. Beiden geven aan niets te kunnen betekenen, ook willen zij niet mee betalen in de kosten, ivm bijv. de afschrijving. WAT NU TE DOEN??????

Re: Klantgerichte service Wirlpool en Voortmankeukens ???????

Geplaatst: 27 mar 2010 16:41
door lampie69
Het lijkt mij terecht. 5 jaar is best wel een nette periode.
Jammer dat het net daarbuiten valt.
Het is gewoon pech hebben, helaas.

Re: Klantgerichte service Wirlpool en Voortmankeukens ???????

Geplaatst: 27 mar 2010 19:27
door seagoing racer2
Gewoon laten repareren, en de reparatie betalen. Das toch niet zo moeilijk... :mrgreen:

Re: Klantgerichte service Wirlpool en Voortmankeukens ???????

Geplaatst: 16 apr 2010 20:38
door Adje Viseur
Garantie wordt verleend door Whirlpool, 2jaar is standaard en als extra "beloning" voor mensen die 4 of meer apparaten kopen geven ze er 3 jaar extra bij.
Dit is een hele schappelijke deal van Whirlpool, maar de keukenleverancier, Voortman in dit geval, heeft hier niets mee te maken. Een beetje vreemd dat u op deze manier een keukenzaak in een kwaad daglicht probeert te plaatsen.
Typisch geval van pech....
Even slikken en weer doorgaan zou ik zeggen :wink:

ADJE