Te korte kiestoon bij ZIGGO, weet iemand hier meer van??
Geplaatst: 29 mar 2010 15:50
Hallo,
Ik werk sinds kort vanuit huis als enqueteur. Speciaal voor deze job heb ik een vaste telefoonaansluiting genomen.
Ik heb een speciale telefoon met headphone van mijn werkgever gekregen die ik kan aansluiten op mijn modem.
De eerste keer dat ik vanuit huis werkte, leek alles prima te gaan.
Nadat ik een kwartiertje pauze had genomen begon de ellende.
Ik hoorde een hele harde pieptoon en kon geen respondenten meer bellen. Nadat ik van alles heb geprobeerd met snoertjes en opnieuw opstarten deed alles het weer.
De tweede keer toen ik wou beginnen met werken, kreeg ik ongeveer 10/15 seconden na de kiestoon een stilte.. en daarna weer die vreselijke pieptoon....
Na van alles geprobeerd te hebben was na een half uur nog het probleem niet verholpen...
Ik heb dus gesproken met de Technische dienst van mijn werkgever en na van alles uitproberen kwam hij tot de conclusie dat mijn kiestoon te kort duurde om verbinding te maken met het enqueteurs-systeem...
Volgens ziggo ligt het weer aan mijn werkgever...maar ziggo heb ik al zo veel problemen gehad...die vertrouw ik niet echt meer....
Maarjah om een lang verhaal kort te maken: Het probleem ligt kennelijk dus bij het feit dat mn kiestoon te kort is....
Weet iemand misschien een manier om mn kiestoon te verlengen (volgens ziggo kan dat niet, maar hun geloof ik niet meer...)
En weet iemand misschien wat de gemiddelde duur van een kiestoon is bij een andere provider?
Alvast bedankt enne....Ziggo bedankt voor nix.....
Ik werk sinds kort vanuit huis als enqueteur. Speciaal voor deze job heb ik een vaste telefoonaansluiting genomen.
Ik heb een speciale telefoon met headphone van mijn werkgever gekregen die ik kan aansluiten op mijn modem.
De eerste keer dat ik vanuit huis werkte, leek alles prima te gaan.
Nadat ik een kwartiertje pauze had genomen begon de ellende.
Ik hoorde een hele harde pieptoon en kon geen respondenten meer bellen. Nadat ik van alles heb geprobeerd met snoertjes en opnieuw opstarten deed alles het weer.
De tweede keer toen ik wou beginnen met werken, kreeg ik ongeveer 10/15 seconden na de kiestoon een stilte.. en daarna weer die vreselijke pieptoon....
Na van alles geprobeerd te hebben was na een half uur nog het probleem niet verholpen...
Ik heb dus gesproken met de Technische dienst van mijn werkgever en na van alles uitproberen kwam hij tot de conclusie dat mijn kiestoon te kort duurde om verbinding te maken met het enqueteurs-systeem...
Volgens ziggo ligt het weer aan mijn werkgever...maar ziggo heb ik al zo veel problemen gehad...die vertrouw ik niet echt meer....
Maarjah om een lang verhaal kort te maken: Het probleem ligt kennelijk dus bij het feit dat mn kiestoon te kort is....
Weet iemand misschien een manier om mn kiestoon te verlengen (volgens ziggo kan dat niet, maar hun geloof ik niet meer...)
En weet iemand misschien wat de gemiddelde duur van een kiestoon is bij een andere provider?
Alvast bedankt enne....Ziggo bedankt voor nix.....