Pagina 1 van 1
connexxion
Geplaatst: 28 mar 2003 10:44
door Tanya
Op 20 augustus 2002 een klacht opgestuurd naar de klantenservice van Connexxion, na tientallen telefoontjes, e-mailtjes en brieven heb ik dan eindelijk op 21 maart 2003 de door mij gemaakte taxikosten vergoed gekregen. Ik kreeg ze min of meer uit coulance omdat ik zo lang op antwoord heb moeten wachten!!!!!
Re: connexxion
Geplaatst: 03 mar 2004 18:57
door Gast
Ben je nou blij?
Re: connexxion
Geplaatst: 28 apr 2004 15:24
door Bakker
Bekend probleem. Connexxion klantenservice functioneert totaal niet; reacties komen veel te laat. Als je een grote mond geeft, blijft aandringen en volhouden krijg je inderdaad wel wat los; een VVV-baon, een geschenkdagkaart, een strippenkaart, geld terug. De aanhouder wint.
Re: connexxion
Geplaatst: 06 mei 2004 18:36
door Jolanda K
Laatst in bus 42 gestapt bij het beginpunt Den Haag Centraal richting Leidschenveen. De chauffeur begroette iedere klant netjes met "goedemiddag" en bedankte bij het controleren van strippenkaart of abonnement. Tot mijn verbazing groette 9 van de 10 passagiers de chauffeur niet terug en bekeken de man nauwelijks. Toch bleef hij de hele route stug doorgaan met begroeten en bedanken. Ik heb bewondering voor deze man, en vind het niet zo vreemd dat ik zo af en toe een chagrijnige chauffeur tref.
Re: connexxion
Geplaatst: 16 mei 2004 21:18
door Freek
Ik wach al negen maanden op een reactie van ConneXXion op een klacht die ik heb ingediend. Misschien iets voor Radar om daar een onderwerp over te beginnen?
Re: connexxion
Geplaatst: 19 mei 2004 09:03
door Miranda
zelfde is bij de RET hoor, als je een klacht indient krijg je vervolgens een automatisch mailtje, en dan kun je wachten! erg slordig. denk dat dit idd een onderwerp voor radar zou kunnen zijn!
Re: connexxion
Geplaatst: 19 mei 2004 09:31
door angel2
Misschien ook een reactie van een buschauffeur connnexxion , zoals altijd gaan er een heleboel dingen mis bij een groot berdrijf, maar ongetwijfeld gaan er ook een heleboel dingen goed, dat wordt nog wel eens vergeten, het zijn bijna altijd de negatieve punten die naar voren komen, men moet zelf eens een paar dagen met een buschauffeur meegaan, om te kijken en te beleven wat er allemaal gebeurd onderweg , dat is echt niet leuk meer, men vergeet, je moet de passagiers op tijd op de plaats van bestemming brengen dat is het doel (op tijd rijden) dat is bijna niet te doen (te krappe rijtijden) vele omleidingen, het verkeer dat steeds drukker wordt , de agressie van andere weggebruikers, dan wat er allemaal omheen hangt , zelfs een buschauffeur is een mens, als iedereen eens een beetje meer om zich heen kijkt hoe het tegenwoordig toegaat in de maatschappij en probeert de wereld een klein beetje probeert te verbeteren, begin dan bij jezelf , probeer je eens inteleven in andere mensen en niet eerst ikke en de rest kan st..... want in zo'n maatschappij leven op dit moment, gelukkig is niet iedereen zo.
Maar ik vind het echt niet leuk meer hoe het er tegenwoordig gaat.
Hier zal wel kommentaar op komen, maar dat maakt mij niet uit , ik zie wat er gebeurd om me heen en het wordt alleen maar erger, ik ben niet negatief ingesteld maar wel realistisch.
Overgens doe ik dit werk al 23 jaar, dus ik heb wel een beetje recht van spreken.
Groeten van een medewerker van connexxion.
[/b]
Re: connexxion
Geplaatst: 19 mei 2004 10:15
door Miranda
ik spreekv oor mezelf als ik zeg dat ik in dit geval geen klacht had over een buschauffeur maar meer op de organisatie. maar mijn punt was ook dat je gewoon té lang moet wachten op een reactie vd klantenservice. ook ben ik het er mee eens dat een chauffeur het af en toe niet makkelijk heeft. wat dacht je van een bus in rotterdam: allemaal van die irritante pubertjes die net uit school komen, en dan heel de bus vol. er wordt geen gedag meer gezegd, dus ik kan me voorstellen dat je het niet makkelijk hebt als chauffeur zijnde!
Re: connexxion
Geplaatst: 29 aug 2004 01:57
door misss29
ellende,ik ga 8 x p. week met connexxion,wat een buschauffeurs!Grof tegen aardige passagiers,geen kennis van zones en aantal strippen,elke vraag is te veel.Zeker jegens buitenlandse passagiers wordt er meteen opgefokt gereageerd door de chauffeurs.Een cursus zou volgens mij op z´n plaats zijn voor veel chauffeurs
Re: connexxion
Geplaatst: 05 sep 2004 17:44
door resp00126133
@ misss29
Niet alleen de chauffeurs van ConneXXion. In Amersfoort wordt ConneXXion vervangen door Stadsvervoer Nederland. Maar de chauffeurs verhuizen mee naar de nieuwe werkgever. Geen verbetering dus.
Re: connexxion
Geplaatst: 28 sep 2004 11:42
door CosmoReizen
Met een nieuwe werkgever als Stadsvervoer Nederland - in Amersfoort mooi "Eemland Express" genoemd wordt het echt niet beter. Wat heb je aan nieuwe bussen met alle comfort als de werksfeer en arbeids omstandigheden achteruit gaan? Daar worden de chauffeurs (M/V) niet bepaald vrolijk van, wat dus niet bijdraagt aan ons humeur.