LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vooruitbetaling aan particulier?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Een slokje liefde

Vooruitbetaling aan particulier?

Ongelezen bericht door Een slokje liefde »

Wij hebben voor de zomer 2 weken geboekt op een bungalowpark in Nederland.
De advertentie hebben we via marktplaats, verhuurd door een particulier.

Nu wilde hij de helft van het gehele bedrag deze week ontvangen. En voordat we de bungalow betreden, de andere helft van het bedrag.

Vorig jaar hadden we ook gehuurd via een particulier. Deze vroeg maar 100 euro borg, meer niet.

Nu is mijn vraag, wat zijn een beetje de rechten en plichten? En normale gang van zaken? Ik vind de helft van het bedrag best veel. Niet wanneer ik weet dat het zuivere koffie is. Voor hetzelfde geld is het een oplichter.

Groetjes Esther

Janneke52

Re: Vooruitbetaling aan particulier?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Niet doen dus!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Probeer onder andere namen en mail adressen zelfde huisje nogmaals te boeken en je weet zeker of deze eigenaar erg veel huizen heeft of niet.
Als je 3x zelfde huisje en periode kan boeken zou ik het dus niet doen.
Zo laat je ze door de mand vallen.

Als je maar 1 mail adres hebt, Hotmail, Live.nl en Gmail zijn gratis adressen die je voor dit soort dingen kunt gebruiken.

malaga

Ongelezen bericht door malaga »

De aanbetaling en wanneer de restbetaling moet voldaan zijn, staat in de allgemene voorwaarden.
Als deze particulier geen heeft, zou ik er niet mee in zee gaan, want dan zien wij jou op een andere topic weer terug!

slimmere

Ongelezen bericht door slimmere »

Kunt u de manager van dat park niet bellen en vragen of zij de verhuurder kennen ? Stel anders voor om een borg van € 100,00 te betalen, dan hebben jullie beide zekerheid.

Een slokje liefde

Ongelezen bericht door Een slokje liefde »

slimmere schreef:Kunt u de manager van dat park niet bellen en vragen of zij de verhuurder kennen ? Stel anders voor om een borg van € 100,00 te betalen, dan hebben jullie beide zekerheid.

Dank je wel! We hadden wat lopen brainstormen en kwamen toch wel tot dezelfde conlusie als de jouwe.
We gaan gewoon de eigenaar van dat park bellen en vragen of die meneer daar een bungalow heeft.

De betalingen zouden aan het park moeten gebeuren, aldus deze meneer. Lijkt mij vreemd, wanneer de bungalow van hem zelf is toch?

Maar bedankt voor jullie reacties! Ik laat nog wel even weten hoe het afgelopen is.

Groetjes Esther

heuvel4

Ongelezen bericht door heuvel4 »

kijk eens op: http://www.particulierevakantiehuizen.nl (ondersteund door D-Reizen).
Particulieren die hun vakantiehuisje verhuren.
Heb er goede ervaringen mee

Gesloten