Tele2 met kpn aansluiting
Geplaatst: 29 mar 2010 18:57
Hallo,
Ik heb ben niet zolang gelden van UPC overgestapt naar Tele2. Op het moment dat ik het contract binnen kreeg leek alles inorde te zijn en wilde ik het dan ook wel doorzetten omdat Tele2 goedkoper bleek te zijn.
het enige wat ik uit de brief naar voren kon halen was dat ik deze Tele2 dienst zonder actieve, analoge telefoonlijn van KPN besteld heb.
Prima dacht ik want die heb ik nu ook niet, en ook niet nodig voor UPC.
Een paar weken later kreeg ik de digitale tv ontvanger en modem binnen, bij poging tot aansluiten bleek ik dus de modem te moeten aansluiten op een KPN lijn die ik niet in mijn meterkast heb. Na wat heen en weer gebel met Tele2 blijkt dat er wel een lijn naar mijn appartementen complex loopt maar dat deze lijn niet in mijn complex is aangesloten. Deze moet ik dan maar aanvragen bij aansluitingen.nl
Dit heb ik geprobeerd maar hier vragen ze om een plattegrond die ik niet heb. Het aanvragen van deze lijn blijkt dus een groot probleem voor mij te zijn. Aangezien ik op de 4e verdieping woon zal het aansluiten van deze kpn lijn ook behoorlijk in de kosten oplopen. Niks goedkoper dan UPC, want ik heb begrepen dat er ook nog eens huur betaald moet worden voor deze kpn lijn.
Ik kan niet meer terug want de overeenkomst had ik moeten opzeggen voordat ik het Tele2 pakketje binnen kreeg om aan te sluiten.
Is hier iets tegen te doen?
Ook kan ik mijn UPC producten nog niet opzeggen want als ik dit doe zeg ik ook mijn telefoon op waarmee ik mijn telefoonnummer dus ook niet kan behouden.
puntje bij paaltje heb ik nu 2 totaal pakketten tv, inet en telefonie waarvan ik vooralsnog al1 die van UPC kan gebruiken.
compleet radeloos en bij Tele2 hebben ze zoiets van lekker belangrijk, jou probleem....
iemand advies of wat dan ook?
Alvast bedankt!
Ik heb ben niet zolang gelden van UPC overgestapt naar Tele2. Op het moment dat ik het contract binnen kreeg leek alles inorde te zijn en wilde ik het dan ook wel doorzetten omdat Tele2 goedkoper bleek te zijn.
het enige wat ik uit de brief naar voren kon halen was dat ik deze Tele2 dienst zonder actieve, analoge telefoonlijn van KPN besteld heb.
Prima dacht ik want die heb ik nu ook niet, en ook niet nodig voor UPC.
Een paar weken later kreeg ik de digitale tv ontvanger en modem binnen, bij poging tot aansluiten bleek ik dus de modem te moeten aansluiten op een KPN lijn die ik niet in mijn meterkast heb. Na wat heen en weer gebel met Tele2 blijkt dat er wel een lijn naar mijn appartementen complex loopt maar dat deze lijn niet in mijn complex is aangesloten. Deze moet ik dan maar aanvragen bij aansluitingen.nl
Dit heb ik geprobeerd maar hier vragen ze om een plattegrond die ik niet heb. Het aanvragen van deze lijn blijkt dus een groot probleem voor mij te zijn. Aangezien ik op de 4e verdieping woon zal het aansluiten van deze kpn lijn ook behoorlijk in de kosten oplopen. Niks goedkoper dan UPC, want ik heb begrepen dat er ook nog eens huur betaald moet worden voor deze kpn lijn.
Ik kan niet meer terug want de overeenkomst had ik moeten opzeggen voordat ik het Tele2 pakketje binnen kreeg om aan te sluiten.
Is hier iets tegen te doen?
Ook kan ik mijn UPC producten nog niet opzeggen want als ik dit doe zeg ik ook mijn telefoon op waarmee ik mijn telefoonnummer dus ook niet kan behouden.
puntje bij paaltje heb ik nu 2 totaal pakketten tv, inet en telefonie waarvan ik vooralsnog al1 die van UPC kan gebruiken.
compleet radeloos en bij Tele2 hebben ze zoiets van lekker belangrijk, jou probleem....
iemand advies of wat dan ook?
Alvast bedankt!