LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 mar 2010 18:32
Tele 2
ik ben sinds 2007 klant bij tele2. Tot vorig jaar september was ik zeer tevreden over de dienst die zij mij leverden. Op vrijdag 25 september ontstond er een grote storing in Leeuwarden en omstreken, deze storing duurde maar liefst tot dinsdag 29 september. Alle diensten van tele2 (internet, bellen en tv) werkten niet meer. Kan gebeuren dacht ik, heb rustig af zitten wachten. Zoals ik al zei, was de storing dinsdag verholpen (zeiden ze). Niets is minder waar, vanaf dat moment zijn de problemen bij ons begonnen. Vanaf die datum hebben wij niet meer normaal televisie kunnen kijken. De beeldkwaliteit was zeer slecht en bij uitzending gemist en eredivisie live bleef het beeld stilstaan/ haperen. Ik heb diverse malen contact gehad met tele2. Volgens hun waren ze er mee bezig. We werden dan ook wekelijks gebeld of het probleem al was verholpen, wij gaven aan dat dit niet het geval was, maar vervolgens werd het niet opgelost. Zo zijn we 1 a 2 maanden doorgegaan.
In November zag ik een reclame spot waarin ze adverteerden met een nieuwe dienst "interactieve televisie met HD". IK heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Weer het hele probleem uitgelegd en aan gegeven dat misschien die nieuwe decoder ons probleem kon verhelpen. De medewerker die ik aan de telefoon had was erg meelevend. Ze zei dat onze klacht bij de "hoogste afdeling"was neergelegd en dat wij zo spoedig mogelijk terug gebeld zou worden (niet is minder waar, ik wacht nog steeds op het telefoontje). Het meisje zei dat ze had aangegeven in het systeem dat wij de nieuwe decoder zouden ontvangen en dat wij in aanmerking konden komen voor enige compensatie in de kosten. Helaas heeft deze medewerker dit niet waar kunnen maken.
December en januari gingen voorbij, half februari hebben we wederom contact opgenomen met Tele2. We werden er langzamerhand gestoord van dat we niet normaal tv konden kijken. Nadat we eindelijk een medewerker aan de telefoon kregen, werd er als eerste gezegd dat wij de dienst mochten opzeggen. Wij gaven aan dat we alleen het probleem opgelost wilden hebben. In dit telefoongesprek vroeg ik wanneer ik de nieuwe decoder zou gaan ontvangen, waarop de medewerker antwoorde "er is helemaal geen nieuwe decoder voor u aangevraagd". Hij gaf ook aan dat hij dit eerst moest overleggen met de technische dienst.
We werden weer niet teruggebeld, als we zelf nogmaals contact opnamen met tele 2, werd er gelijk gezegd "u mag uw dienst opheffen hoor". Voor de rest konden ze geen oplossing bedenkt. Had ook nog steeds niet de nieuwe decoder ontvangen.
Begin maart kregen we een medewerker aan de telefoon die wel iets voor ons wilde betekenen. We mochten de nieuwe decoder proberen. Er was afgesproken dat we een zouden ontvangen met een harddisk recorder. Wij dachten nu is het opgelost. Helaas was dit niet het geval. We hebben een decoder zonder harddisk ontvangen ( moesten we in een keer meer voor gaan betalen), en nadat wij hem hadden aangesloten was het beeld een drama. Continu bleef het beeld stil staan en liep het geluid niet synchroon.
Weer contact gezocht met de klantenservice en zoals de laatste tijd elke keer werd gezegd "dan gaat u toch bij ons vandaan"!!!!!! Nu hebben we aangegeven dat we opzoek gaan naar een andere leverancier voor internet, bellen en tv. Helaas hebben ze nog wel nota opgemaakt van € 108,- waarbij enkele administratie kosten in verwerk worden. Weer bellen, weer doorverbonden.... de afdeling die erover gaat krijg ik niet te pakken..
Wie kan mij hiermee helpen????
In November zag ik een reclame spot waarin ze adverteerden met een nieuwe dienst "interactieve televisie met HD". IK heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Weer het hele probleem uitgelegd en aan gegeven dat misschien die nieuwe decoder ons probleem kon verhelpen. De medewerker die ik aan de telefoon had was erg meelevend. Ze zei dat onze klacht bij de "hoogste afdeling"was neergelegd en dat wij zo spoedig mogelijk terug gebeld zou worden (niet is minder waar, ik wacht nog steeds op het telefoontje). Het meisje zei dat ze had aangegeven in het systeem dat wij de nieuwe decoder zouden ontvangen en dat wij in aanmerking konden komen voor enige compensatie in de kosten. Helaas heeft deze medewerker dit niet waar kunnen maken.
December en januari gingen voorbij, half februari hebben we wederom contact opgenomen met Tele2. We werden er langzamerhand gestoord van dat we niet normaal tv konden kijken. Nadat we eindelijk een medewerker aan de telefoon kregen, werd er als eerste gezegd dat wij de dienst mochten opzeggen. Wij gaven aan dat we alleen het probleem opgelost wilden hebben. In dit telefoongesprek vroeg ik wanneer ik de nieuwe decoder zou gaan ontvangen, waarop de medewerker antwoorde "er is helemaal geen nieuwe decoder voor u aangevraagd". Hij gaf ook aan dat hij dit eerst moest overleggen met de technische dienst.
We werden weer niet teruggebeld, als we zelf nogmaals contact opnamen met tele 2, werd er gelijk gezegd "u mag uw dienst opheffen hoor". Voor de rest konden ze geen oplossing bedenkt. Had ook nog steeds niet de nieuwe decoder ontvangen.
Begin maart kregen we een medewerker aan de telefoon die wel iets voor ons wilde betekenen. We mochten de nieuwe decoder proberen. Er was afgesproken dat we een zouden ontvangen met een harddisk recorder. Wij dachten nu is het opgelost. Helaas was dit niet het geval. We hebben een decoder zonder harddisk ontvangen ( moesten we in een keer meer voor gaan betalen), en nadat wij hem hadden aangesloten was het beeld een drama. Continu bleef het beeld stil staan en liep het geluid niet synchroon.
Weer contact gezocht met de klantenservice en zoals de laatste tijd elke keer werd gezegd "dan gaat u toch bij ons vandaan"!!!!!! Nu hebben we aangegeven dat we opzoek gaan naar een andere leverancier voor internet, bellen en tv. Helaas hebben ze nog wel nota opgemaakt van € 108,- waarbij enkele administratie kosten in verwerk worden. Weer bellen, weer doorverbonden.... de afdeling die erover gaat krijg ik niet te pakken..
Wie kan mij hiermee helpen????
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2
Beste Daan en Bernhard,
Ik ben Danielle van Tele2 en help klanten met vragen en klachten op fora. Graag zou ik jullie willen helpen het probleem op te lossen. Vervelend dat dit nog niet eerder is opgelost en dat de afhandeling nu niet gaat zoals je wenst. Zouden jullie mij gegevens toe willen sturen zodat ik de klacht kan behandelen? Graag ontvang ik een postcode en huisnummer of een klantnummer. Jullie kunnen dit sturen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik ben Danielle van Tele2 en help klanten met vragen en klachten op fora. Graag zou ik jullie willen helpen het probleem op te lossen. Vervelend dat dit nog niet eerder is opgelost en dat de afhandeling nu niet gaat zoals je wenst. Zouden jullie mij gegevens toe willen sturen zodat ik de klacht kan behandelen? Graag ontvang ik een postcode en huisnummer of een klantnummer. Jullie kunnen dit sturen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele 2
Hallo daar,
Zo blijkt het nou te gaan bij Tele 2 ,ik kan al een week of 6 niet meer normaal tv kijken om de aantal minuten stilstaand beeld,de enige manier om dit te verhelpen is de decoder te resetten.Uiteraard een keer of 35 gebeld met Tele 2,in eerste instantie was het een storing in Amsterdam Zuid,daarna is mij meerdere malen plechtig beloofd dat ik terug gebeld zou worden door de technische dienst(2 keer daadwerkelijk teruggebeld waarvan 1 maal voicemail ingesproken).De lijn meerdere malen gemeten,harde reset,nieuwe decoder niks blijkt te helpen.Tevens meerder malen lang in de wacht,kosten maken mobiel,maar nog veel erger veel kostbare tijd en enorme ergenis.
Ben nu een dag of 3 geleden gebeld door het hoofdkantoor en ze zouden binnen een dag of twee met een oplossing komen,ik wacht het af.
Ik zal de kosten van de afgelopen maand ieder geval storneren
Zo blijkt het nou te gaan bij Tele 2 ,ik kan al een week of 6 niet meer normaal tv kijken om de aantal minuten stilstaand beeld,de enige manier om dit te verhelpen is de decoder te resetten.Uiteraard een keer of 35 gebeld met Tele 2,in eerste instantie was het een storing in Amsterdam Zuid,daarna is mij meerdere malen plechtig beloofd dat ik terug gebeld zou worden door de technische dienst(2 keer daadwerkelijk teruggebeld waarvan 1 maal voicemail ingesproken).De lijn meerdere malen gemeten,harde reset,nieuwe decoder niks blijkt te helpen.Tevens meerder malen lang in de wacht,kosten maken mobiel,maar nog veel erger veel kostbare tijd en enorme ergenis.
Ben nu een dag of 3 geleden gebeld door het hoofdkantoor en ze zouden binnen een dag of twee met een oplossing komen,ik wacht het af.
Ik zal de kosten van de afgelopen maand ieder geval storneren
Re: Tele 2
Niet doen want dan ziet de automatische systemen dit als wanbetaling en wordt u afgesloten en daar heeft u uzelf alleen maar mee.jludlage schreef: Ik zal de kosten van de afgelopen maand ieder geval storneren
Heel vervelend allemaal maar zover ik kan lezen zijn ze nog druk bezig om dit probleem op te lossen.
Oud gezegden: 1. Geduld is een schone zaak. 2. Haastig spoed is zelden goed. Ik geloof dat er nog een derde is maar kom er even niet op
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele 2
De derde was: span een geschil aan tegen Tele2 bij de SGC:
www.sgc.nl > elektronische communicatiediensten
Tele2 leert het nooit: op dit forum spelen ze het sympathieke, hulpvaardige bedrijf. In de tussentijd gaan ze gewoon door met hun achterbakse naaistreken. Zoals het op tv reclame maken voor HD-tv, terwijl ze dat technisch helemaal niet waar kunnen maken.
www.sgc.nl > elektronische communicatiediensten
Tele2 leert het nooit: op dit forum spelen ze het sympathieke, hulpvaardige bedrijf. In de tussentijd gaan ze gewoon door met hun achterbakse naaistreken. Zoals het op tv reclame maken voor HD-tv, terwijl ze dat technisch helemaal niet waar kunnen maken.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2
Beste jludlage,
Vervelend dat je TV nog niet naar behoren werkt. Ik begrijp uit je bericht dat deze klacht bij het hoofdkantoor ligt en daar in behandeling is. Daarnaast wil je de gelden voor abonnementskosten gecrediteerd zien. Graag zou ik dit in behandeling willen nemen om je hierbij van dienst te kunnen zijn, ook wil ik nogmaals je klacht over het niet naar behoren van de TV onderzoeken. Zou je alsjeblieft je gegevens; postcode en huisnummer of klantnummer per e-mail naar mij toe willen sturen? Mijn e-mailadres is [email protected]
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat je TV nog niet naar behoren werkt. Ik begrijp uit je bericht dat deze klacht bij het hoofdkantoor ligt en daar in behandeling is. Daarnaast wil je de gelden voor abonnementskosten gecrediteerd zien. Graag zou ik dit in behandeling willen nemen om je hierbij van dienst te kunnen zijn, ook wil ik nogmaals je klacht over het niet naar behoren van de TV onderzoeken. Zou je alsjeblieft je gegevens; postcode en huisnummer of klantnummer per e-mail naar mij toe willen sturen? Mijn e-mailadres is [email protected]
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele 2
Ik heb sinds een paar dagen internet, telefonie en digitale televisie van Tele2.
Internet ben ik zeer tevreden over, gemakkelijk, snel en zeer goed in gebruik. Telefonie kraakt en stottert erg (die klachten krijg ik van diegene die ik bel), maar ik ga nog wat dingen proberen. Maar waar ik totaal NIET tevreden mee ben is digitale televisie.
Als ik zap, dan gaat die zender informatie niet automatisch weg, ik moet dat zelf telkens wegdrukken d.m.v. reverse-knop. Ook het opnemen gaat echt ruk, elke keer als ik wil opnemen en het de volgende dag wil terug kijken is het nooit opgenomen. Zwaar irritant, en weegt zwaar mee in een conclusie van mijn kant. Daarom overweeg ik nu al om digitale televisie van Tele2 de deur uit te doen.
Wat UPC slecht doet (internet) doet Tele2 heel goed. Wat UPC heel goed doet (digitale televisie) doet Tele2 weer in mijn ogen zeer matig.
Internet ben ik zeer tevreden over, gemakkelijk, snel en zeer goed in gebruik. Telefonie kraakt en stottert erg (die klachten krijg ik van diegene die ik bel), maar ik ga nog wat dingen proberen. Maar waar ik totaal NIET tevreden mee ben is digitale televisie.
Als ik zap, dan gaat die zender informatie niet automatisch weg, ik moet dat zelf telkens wegdrukken d.m.v. reverse-knop. Ook het opnemen gaat echt ruk, elke keer als ik wil opnemen en het de volgende dag wil terug kijken is het nooit opgenomen. Zwaar irritant, en weegt zwaar mee in een conclusie van mijn kant. Daarom overweeg ik nu al om digitale televisie van Tele2 de deur uit te doen.
Wat UPC slecht doet (internet) doet Tele2 heel goed. Wat UPC heel goed doet (digitale televisie) doet Tele2 weer in mijn ogen zeer matig.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2
Beste Wolferl,
Graag zou ik je klacht over de interactieve TV in behandeling willen nemen. Ik ben Danielle van Tele2 en behandel online klachten en vragen over Tele2 producten en diensten. Vervelend dat bepaalde functies, zoals opnemen en de menubalk, niet naar behoren werken. Zou je alsjeblieft je postcode en huisnummer of het klantnummer naar mij toe kunnen sturen per e-mail? Mijn e-mailadres is [email protected]
Graag zie ik je reactie onder vermelding van je klacht tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Graag zou ik je klacht over de interactieve TV in behandeling willen nemen. Ik ben Danielle van Tele2 en behandel online klachten en vragen over Tele2 producten en diensten. Vervelend dat bepaalde functies, zoals opnemen en de menubalk, niet naar behoren werken. Zou je alsjeblieft je postcode en huisnummer of het klantnummer naar mij toe kunnen sturen per e-mail? Mijn e-mailadres is [email protected]
Graag zie ik je reactie onder vermelding van je klacht tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2