Omzetting Orange naar T-Mobile, opgelicht?
Geplaatst: 31 mar 2010 12:38
In 2009 is Orange door T-Mobile overgenomen.
Mijn SIM-only Orange abonnement is in de loop van 2009 omgezet naar een T-Mobile abonnement.
Mijn kosten zijn echter veel hoger bij het nieuwe abonnement.
Na bestudering van de rekeningen zie ik dat per plm. augustus 2009 de kosten hoger worden.
Dit zonder dat ik een wijziging heb doorgegeven.
Het nieuwe abonnement blijkt ook niet een SIM-only abonnement te zijn.
Dus per 5 maart 2010 een brief gestuurd, met het verzoek om hiernaar te kijken.
En met terugwerkende kracht de fout te corrigerenen (totaal plm. 300 euro).
En dat ik er vooralsnog niet vanuit ga dat het om opzet ging, maar dat het een administratieve fout was.
Geen antwoord gekregen, hoewel de brief volgens diverse T-Mobile helpdesk medewerkers wel in behandeling was.
Vandaag, 31 maart 2010, nog eens gebeld.
De helpdeskmedewerker "kan niets voor mij betekenen", behalve per vandaag het abonnement omzetten naar een SIM-only abonnement. Geen enkele bevestiging dat er een fout gemaakt was, niets. En ik hoefde ook geen schriftelijke reactie te verwachten.
Ik heb de juffrouw een prettige dag gewenst, en het contact verbroken.
De mate van hufterigheid is ongelooflijk.
Ik ben uiteraard benieuwd of TROS Radar hier iets mee kan.
Daarnaast vraag ik bij deze aan andere ex-Orange klanten met dezelfde problemen om op dit topic te reageren.
Mijn SIM-only Orange abonnement is in de loop van 2009 omgezet naar een T-Mobile abonnement.
Mijn kosten zijn echter veel hoger bij het nieuwe abonnement.
Na bestudering van de rekeningen zie ik dat per plm. augustus 2009 de kosten hoger worden.
Dit zonder dat ik een wijziging heb doorgegeven.
Het nieuwe abonnement blijkt ook niet een SIM-only abonnement te zijn.
Dus per 5 maart 2010 een brief gestuurd, met het verzoek om hiernaar te kijken.
En met terugwerkende kracht de fout te corrigerenen (totaal plm. 300 euro).
En dat ik er vooralsnog niet vanuit ga dat het om opzet ging, maar dat het een administratieve fout was.
Geen antwoord gekregen, hoewel de brief volgens diverse T-Mobile helpdesk medewerkers wel in behandeling was.
Vandaag, 31 maart 2010, nog eens gebeld.
De helpdeskmedewerker "kan niets voor mij betekenen", behalve per vandaag het abonnement omzetten naar een SIM-only abonnement. Geen enkele bevestiging dat er een fout gemaakt was, niets. En ik hoefde ook geen schriftelijke reactie te verwachten.
Ik heb de juffrouw een prettige dag gewenst, en het contact verbroken.
De mate van hufterigheid is ongelooflijk.
Ik ben uiteraard benieuwd of TROS Radar hier iets mee kan.
Daarnaast vraag ik bij deze aan andere ex-Orange klanten met dezelfde problemen om op dit topic te reageren.