Ik probeerde vanuit de mailing een paar onderwerpen van onlangs uitgezonden Radar te bekijken. Ik klickte op een onderdeel - kreeg een scherm en klickte op het driehoekje en toen kwam er een zwart scherm met eronder de tekst "Klick op een item om te bekijken" maar de lijst is en blijft leeg. Ook andere links vanuit de mail geven hetzelfde teleurstellende resultaat.
Wil Radar daar iets aan doen - dit was een deceptie, want ik wil de uitzending van afgelopen weken graag bekijken en dat gaat zó niet.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitzending gemist werkt niet
-
stofzuigertje
Re: Uitzending gemist werkt niet
Het kan zijn dat jou E mail provider of mail programma op jou computer deze instellingen zo veranderde dat het niet lukte.
Alternatief is; www.uitzendinggemist.nl en klik op Maandag en Radar en je kunt naast de laatste ook enkele voorgaande weken zien.
Maar soms is het pas later beschikbaar als er nog herhalingen komen dus dan krijg je de eerste tijd nog de vorige uitzendingen.
Alternatief is; www.uitzendinggemist.nl en klik op Maandag en Radar en je kunt naast de laatste ook enkele voorgaande weken zien.
Maar soms is het pas later beschikbaar als er nog herhalingen komen dus dan krijg je de eerste tijd nog de vorige uitzendingen.