Pagina 1 van 1
Practicomfort
Geplaatst: 31 mar 2010 20:08
door joelmarco
In de tussentijd heeft Practicomfort gereageerd. Een van hun managers is bij mijn schoonmoeder thuis geweest, erkend dat er een meetfout is gemaakt en een nieuwe stoel aangeboden. Die is zij zelf gaan uitzoeken in de showroom, waarbij ruim de tijd genomen werd haar wél deskundig te adviseren.
We trekken dan ook onze klacht in.
Re: Practicomfort
Geplaatst: 31 mar 2010 20:32
door stofzuigertje
U moet de stoel vergelijken met de bon die ze maakte en daar heeft U als het goed is een van gekregen...
Als de stoel anders is als bij opmeet bon mag U andere stoel vragen.
Anders jammer.... met meten gaat het ook wel eens fout als iemand dikke kleding droeg.
Re: Practicomfort
Geplaatst: 31 mar 2010 21:33
door joelmarco
Ze heeft alleen een bestelbon ontvangen; geen bon waar de meetresultaten opstaan.
Re: Practicomfort
Geplaatst: 31 mar 2010 21:35
door joelmarco
Bovendien had ze 30 dagen omruilgarantie. Gedurende die tijd is ze aan het lijntje gehouden door zogenaamde adviseurs van Practicomfort. Toen er eindelijk werd gereageerd, was de omruilgarantietermijn al verstreken.
Re: Practicomfort
Geplaatst: 01 apr 2010 18:36
door crazyme
joelmarco schreef:Ze heeft alleen een bestelbon ontvangen; geen bon waar de meetresultaten opstaan.
Hoe weet u dan zo zeker dat er een fout is gemaakt bij het opmeten ?
U kunt het niet eens controleren.
Re: Practicomfort
Geplaatst: 01 apr 2010 20:08
door stofzuigertje
Het vertragen is om te voorkomen dat ze binnen 30 dagen gratis moeten ruilen dus altijd harder optreden en niet accepteren.
Re: Practicomfort
Geplaatst: 08 mei 2010 09:40
door joelmarco
In de tussentijd heeft Practicomfort gereageerd. Een van hun managers is bij mijn schoonmoeder thuis geweest, erkend dat er een meetfout is gemaakt en een nieuwe stoel aangeboden. Die is zij zelf gaan uitzoeken in de showroom, waarbij ruim de tijd genomen werd haar wél deskundig te adviseren.
Ik trek hierbij onze klacht dus in.