KPN opzeggen na overlijden.
Geplaatst: 01 apr 2010 18:31
Word gek van de KPN. Nummer opzegging is verschrikkelijk moeiliijk. Mijn oma is dus 2 Maart overleden, wij willen het nummer opzeggen, conclusie van de KPN kan niet. Contract is contract, die blijft geldig. Dus nu ondertussen al 4 keer gebeld, een aangetekende doodsverklaring opgestuurd (wat 2 telefoontjes later opeens toch niet nodig was, maar was dus al verstuurd) nummer zou 22 Maart stopgezet worden, niet gebeurd, toen zou het 1 April zijn, niet gebeurd.. nu is het weer 12 April. Maar het contract blijft en we blijven betalen tot het contract eindigd.., maar wanneer dat is kunnen ze ons niet vertellen. Vandaag maar weer gemaild.
Geachte meneer/mevrouw,
Als volgt; Mijn moeder is 2 Maart 2010 overleden. 18 Maart heb ik telefonisch contact opgenomen met KPN om het telefoonnummer op te zeggen. Daar is mij verteld dat ik een officiƫle doodverklaring aangetekend (volgens mevrouw Richardson?) moest versturen, dat hebben wij gedaan naar KPN Utrecht, kosten 7 euro. Mijn man heeft een week later weer contact opgenomen met KPN, toen werd ons verteld dat het telefoonnummer 1 April (geen grap) 2010 zou worden stilgelegd. Het contract liep verder want dat kon niet opgezegd worden (contract is contract u wacht maar). Nu vandaag is er dus niets afgesloten, wij weer gebeld naar de KPN, nu weet men in ene niets van de opzegging en dat wij deze brief aangetekend hebben verstuurd blijkt niet nodig te zijn. Wij weten momenteel niet meer waar we aan toe zijn. O ja, men vroeg tevens een doodsverklaring van mijn vader, die inmiddels al 34 jaar overleden is. Hoe denkt U dat dit bij de nabestaande overkomt? Houd dit nou nooit op met de KPN?
Wachtend op uw antwoord.
Met vriendelijk groet,
Nog meer mensen hier problemen mee gehad? Hoe hebben jullie het uiteindelijk opgelost. Word er namelijk schijtziek van!
Geachte meneer/mevrouw,
Als volgt; Mijn moeder is 2 Maart 2010 overleden. 18 Maart heb ik telefonisch contact opgenomen met KPN om het telefoonnummer op te zeggen. Daar is mij verteld dat ik een officiƫle doodverklaring aangetekend (volgens mevrouw Richardson?) moest versturen, dat hebben wij gedaan naar KPN Utrecht, kosten 7 euro. Mijn man heeft een week later weer contact opgenomen met KPN, toen werd ons verteld dat het telefoonnummer 1 April (geen grap) 2010 zou worden stilgelegd. Het contract liep verder want dat kon niet opgezegd worden (contract is contract u wacht maar). Nu vandaag is er dus niets afgesloten, wij weer gebeld naar de KPN, nu weet men in ene niets van de opzegging en dat wij deze brief aangetekend hebben verstuurd blijkt niet nodig te zijn. Wij weten momenteel niet meer waar we aan toe zijn. O ja, men vroeg tevens een doodsverklaring van mijn vader, die inmiddels al 34 jaar overleden is. Hoe denkt U dat dit bij de nabestaande overkomt? Houd dit nou nooit op met de KPN?
Wachtend op uw antwoord.
Met vriendelijk groet,
Nog meer mensen hier problemen mee gehad? Hoe hebben jullie het uiteindelijk opgelost. Word er namelijk schijtziek van!