Bij het kijken naar de gele Boxers van Zeeman die nu populair zijn en gratis uitgedeeld worden zag ik bij bestellen pas;
Verzendkosten € 3,95
Action verkoop er 2 voor €2,49 dus dan is 3 bij Action kopen goedkoper dan Zeeman 1 gratis.....
Body Shape, zitten prima en de zwarte of witte vallen minder op dan die Zeeman maar in S, M, L of XL en passen goed.
Dus zelf kopen bij de winkel van Boris Deen is goedkoper dan gratis
van Meneer Zeeman?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis Zeeman Boxershort?
Re: Gratis Zeeman Boxershort?
Zo blijkt gratis nog te duur te zijnstofzuigertje schreef:
van Meneer Zeeman?
het gaat er bij deze actie om dat zelfs met 3,95 verzendkosten deze boxers nog steeds veel goekoper zijn dan de boxers van Bjorn Borg...die zijn vreselijk duur en de kwaliteit ervan schijnt dus slechter te zijn dan die van de Zeeman en daarom is deze actie gestart!!!
Stofzuigertje; ken je het gezegde "ouwe keien uit de sloot halen"?stofzuigertje schreef:Bij het kijken naar de gele Boxers van Zeeman die nu populair zijn en gratis uitgedeeld worden zag ik bij bestellen pas;
Verzendkosten € 3,95
Action verkoop er 2 voor €2,49 dus dan is 3 bij Action kopen goedkoper dan Zeeman 1 gratis.....
Body Shape, zitten prima en de zwarte of witte vallen minder op dan die Zeeman maar in S, M, L of XL en passen goed.
van Meneer Zeeman?
Actie stamt uit december 2009, heeft zegge en schrijve twee weken geduurd en jij doet voorkomen alsof je vandaag pas met deze actie wordt geconfronteerd?
Is dit een wanhopige poging om interessant te doen...?
Tip: blijf van de wodka af..!
-
gele Boxers van Zeeman die nu populair zijn
Hoe kan Action nu een gele Zeeman boxer verkopen?Action verkoop er 2 voor €2,49
Nee, niet geel, maar ik kocht Witte en Zwarte, Paars en Grijs waren alleen in verkeerde maat.
Zeeman, nee maar ze wonnen een marketing prijs en kwamen opnieuw op TV en zijn na uitverkocht te zijn weer binnen dus nu weer leverbaar....
Wodka, ik drink dit graag maar moet me dan wel inhouden als ik de witte draag omdat ik anders een zebra broekje zou krijgen.
De kwaliteit valt mee gezien de prijs maar ik heb geen Echte Zeeman om te vergelijken.
Verder vind ik elk antwoord acceptabel, ook als mijn broek hier van af zou zakken...
Zeeman, nee maar ze wonnen een marketing prijs en kwamen opnieuw op TV en zijn na uitverkocht te zijn weer binnen dus nu weer leverbaar....
Wodka, ik drink dit graag maar moet me dan wel inhouden als ik de witte draag omdat ik anders een zebra broekje zou krijgen.
De kwaliteit valt mee gezien de prijs maar ik heb geen Echte Zeeman om te vergelijken.
Verder vind ik elk antwoord acceptabel, ook als mijn broek hier van af zou zakken...
Een "echte" Zeeman? Is dat tegenwoordig ook al een merk?
Echte merkschoenen, van Van Haren...
Echte merkschoenen, van Van Haren...