Na een teleurstellende ervaring bij Tele2 telefonie (ze verschuilen zich achter KPN als er geen signaal is, zonder hier iets aan te willen doen) besloot ik over te stappen naar Ziggo. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de overstapservice van Ziggo. Wat schetst mijn verbazing als er nog een maandrekening van Tele2 volgt, zonder gesprekskosten.
Tele2 beroept zich op de algemene voorwaarden. In artikel 15, die gaat over opzeggen, zie ik niets staan. Echter, in artikel 16 staat verstopt dat je zaken rond de overeenkomst niet mag overdragen aan derden. Maw: je moet zelf opzeggen. Geen coulance van Tele2 tav deze. Hoezo 'Alweer op nummer 1'?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen bij Tele2 - let op kleine lettertjes!!!!
Re: Opzeggen bij Tele2 - let op kleine lettertjes!!!!
Ziggo zou toch voor je opzeggen? Zij hebben dat niet gedaan omdat dat blijkbaar niet kan bij Tele2. Als Ziggo je dat niet vertelt (zij krijgen immers het beloofde niet voor elkaar), dan is dat toch hun schuld? Ik zou Ziggo eens aankijken op hun valse belofte, Tele2 heeft het blijkbaar in de voorwaarden staan.
Re: Opzeggen bij Tele2 - let op kleine lettertjes!!!!
Tuurlijk niet, bedrijf 1 kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor de voorwaarden van bedrijf 2.
Dan nog opzeggen vast lijn kan toch, alleen de toevoeging niet.
Vaste lijn wordt opgezegd de extra toevoeging niet = carrier preselect, moet je zelf doen.
Dan nog opzeggen vast lijn kan toch, alleen de toevoeging niet.
Vaste lijn wordt opgezegd de extra toevoeging niet = carrier preselect, moet je zelf doen.
Re: Opzeggen bij Tele2 - let op kleine lettertjes!!!!
Ze zijn wel verantwoordelijk omdat ze zelf beloven de overstap helemaal te regelen. Bijna alle providers hebben een lijst met concurrenten en de voorwaarden. Per oude provider kunnen ze dan aangeven wat ze kunnen beloven.Wubo schreef:Tuurlijk niet, bedrijf 1 kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor de voorwaarden van bedrijf 2.
Bottomline: Ziggo belooft A te doen bij Tele2, bij Tele2 kan A niet.
-
- Berichten: 754
- Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27
Re: Opzeggen bij Tele2 - let op kleine lettertjes!!!!
Wat een gemier. Dit soort voorwaarden zouden gewoon nietig verklaard moeten worden.
Ik zou in ieder geval niet zo maar betalen.
Ik zou in ieder geval niet zo maar betalen.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Opzeggen bij Tele2 - let op kleine lettertjes!!!!
Beste GvGent,
Vervelend dat de overstap naar Ziggo niet is verlopen zoals je wenst. Ik ben Danielle van Tele2 en help klanten met vragen en klachten op fora. Graag zou ik je willen helpen een oplossing te bieden. Zou jij mij alsjeblieft je gegevens toe willen sturen? Om je klacht te kunnen behandelen heb ik je postcode/huisnummer of klantnummer nodig. Je kunt dit naar [email protected] sturen
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat de overstap naar Ziggo niet is verlopen zoals je wenst. Ik ben Danielle van Tele2 en help klanten met vragen en klachten op fora. Graag zou ik je willen helpen een oplossing te bieden. Zou jij mij alsjeblieft je gegevens toe willen sturen? Om je klacht te kunnen behandelen heb ik je postcode/huisnummer of klantnummer nodig. Je kunt dit naar [email protected] sturen
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2