buitenbundelijke tarieven + mobiele belkosten naar 0900
Geplaatst: 05 apr 2010 22:12
Hoe komt het dat bij (bijna) alle telefoonaanbieders bellen buiten de bundel rond 30 cpm kost? Ik betaal met mijn prepaid slechts 18 cpm. Verder worden vaak bespottelijke tarieven gerekend voor 090x, 088-x, en 087-x nummers, deze nummers vallen altijd buiten de bundel, evenals bellen in het buitenland (dat door EU-maatregelen overigens zeer goedkoop geworden is)
Ik ben in mijn zoektocht 1 aanbieder tegengekomen, ik zal de naam niet noemen, maar als ik de naam van dat belbedrijf in Google invoer kom ik alleen maar slechte verhalen tegen en lees ik dat de directeur van dat bedrijf een strafblad heeft voor oa oplichtings- en geweldsdelicten. Deze aanbieder is de enige die gelijke tarieven hanteert binnen en buiten de bundel.
Is het nou zo moeilijk? Een betaalbaar abonnement, zonder 'gratis' belminuten. Ik wil gewoon bereikbaar zijn en die ene keer dat ik een helpdesk (0900-nummer, 10cpm) nodig heb wil ik daar geen tientallen euri voor betalen.
Consumentenprogramma's hebben hier al vaker aandacht aan besteed, maar de telco's leren hier weinig van.
Ik ben in mijn zoektocht 1 aanbieder tegengekomen, ik zal de naam niet noemen, maar als ik de naam van dat belbedrijf in Google invoer kom ik alleen maar slechte verhalen tegen en lees ik dat de directeur van dat bedrijf een strafblad heeft voor oa oplichtings- en geweldsdelicten. Deze aanbieder is de enige die gelijke tarieven hanteert binnen en buiten de bundel.
Is het nou zo moeilijk? Een betaalbaar abonnement, zonder 'gratis' belminuten. Ik wil gewoon bereikbaar zijn en die ene keer dat ik een helpdesk (0900-nummer, 10cpm) nodig heb wil ik daar geen tientallen euri voor betalen.
Consumentenprogramma's hebben hier al vaker aandacht aan besteed, maar de telco's leren hier weinig van.