Pagina 1 van 1

Onterechte factuur van Telfort mobiel

Geplaatst: 05 apr 2010 23:47
door renedegans
Ik kreeg van Februari 2010 een factuur herinnering op mijn telefoon dat ik een factuur open heb staan van schrik niet 2790,00 euro.
Ik viel van mijn stoel!!!
Ik gebeld naar telfort krijg klantenservice aan de lijn "ik zie het meneer het klopt inderdaad niet er is verschillende keren 11 seconden naar een buitenlands nummer gebeld, dit klopt niet want dan kom je niet eens in een menu ik zal doorgeven dat uw factuur gecrediteerd wordt" afin, ik blij, maar na drie dagen was mijn telefoon geblokkerd ik belde naar hun op met een ander telefoon iemand van klantenservice zei dat ik de factuur toch moet betalen schijnt naar een buitenlands nummer gebeld te zijn. Ik bel geen service nummers en ik ken niemand uit het buitenland, ik zei dus ook ik ga deze factuur niet betalen, dit heb ik niet verbeld. De reactie klantenservice dan wordt u geblokkeerd definitief of u kunt een betaalafspraak maken ik zei ik wil die mensen spreken die dit dus uitgezocht hadden nou dat kon niet, alleen per email wat slecht zeg. Dus ik email gestuurd verschillende keren tot op heden nog geen reactie gehad.
Ik heb nu een zaak tegen telfort lopen wat moet ik hier nu mee?

normaal maandelijks verbruik was rond de 50 a 60 euro per maand.

graag eventueel reactie's


vr gr rene

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Geplaatst: 06 apr 2010 16:28
door berndv
Tja, ben bang dat je in dit geval zelf zou moeten aantonen dat je zelf niet naar het buitenland gebeld hebt. Helaas is dat de procedure bij veel providers. Zij tonen aan door middel van de factuur wat zij als gebruik van de simkaart geregistreerd hebben, als u vind dat dat niet klopt, moet u het tegendeel bewijzen.

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Geplaatst: 08 apr 2010 01:20
door renedegans
ik heb nu voorgelegd aan de geschillencomissie ik sta in mijn recht en dat zullen ze weten ook welke gek gaat er nou 2 weken achter elkaar van s'morgens vroeg tot snacht achter elkaar naar hetzelfde nummer bellen gemiddeld 3x per minuut slaat helemaal nergens op triest dat je het zo moet spelen van zulke bedrijven verwacht je toch wel wat anders ze hebben in ieder geval niet het licht uitgevonden.

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Geplaatst: 08 apr 2010 09:42
door kafris
Ik denk dat dit het beleid is van telfort .
Ook ik kreeg eind januari een nota van Vesting Finance inkasso of ik even €500.00 wil betalen Telfort heeft mijn contract beeindigd zonder mij daarvan ijn kennis te stellen en het direkt uit handen te geven aan een agresief incassoburo.
Telfoert weigerd met mij te praten en het incassoburo gooit de hoorn erop en enkel en alleen omdat telfort fouten maakt.
Ik heb mijn klacht gemeld bij de klachtencommisie en zou dan binnne 4 weken bericht moeten krijgen heb dit ook het incasso buro gemeld en die zeggen daar doet Telfort niets mee , nou dan hebben ze mooie alg voorwaarden die niet deugen. :x

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Geplaatst: 08 apr 2010 10:22
door Nynhyr
Laat het voorkomen! Laat het incassoburo haar dreigementen waar maken! Een rechter heeft wel oor en zal naar waarheid oordelen, als jij van mening bent dat je gelijk heb en je aan je verplichtingen heb voldaan en heb daar ook de nodige documenten van dan wacht je de oproep af. Maar Vesting Finance is niet zo'n organisatie want deze laat niets voorkomen. Deze dreigen alleen maar!!!! Rekenen dubbele incassokosten en brengen daarbij ook verzonnenkosten als registratie/administratie kosten in rekening. Mocht het ooit voorkomen zal een rechter deze kosten als eerste afwijzen. Vesting Finance zal het nooit zover komen omdat ze terdegen weten daar niet gelijk in te krijgen! Wees niet bang! Ga net als zovele de strijd aan met dat clubje uit Almere!

John Jansen

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Geplaatst: 08 apr 2010 10:42
door Telfort webcare
@renedegans

Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Geplaatst: 13 apr 2010 19:24
door HTCHero
Rene de Gans ik kan je feliciteren! Ik heb voor februari en maart in totaal voor 4500 euro (!) aan internetverbruik staan. Jij kunt nog zien dat er telefoonnummers zijn gebeld continu. Bij internetverbruik staat aantal MB's en het bedrag.

Bij mij willen ze de boel niet specificeren, niet nagaan wat er aan de hand is enz. Onder het mom van onze systemen kloppen altijd en in het contract staat dat jij verantwoordelijk bent voor alles zit er niets anders op: BETALEN AUB.

Ik kan dat internetverbruik nooit hebben gedaan!