Onterechte factuur van Telfort mobiel
Geplaatst: 05 apr 2010 23:47
Ik kreeg van Februari 2010 een factuur herinnering op mijn telefoon dat ik een factuur open heb staan van schrik niet 2790,00 euro.
Ik viel van mijn stoel!!!
Ik gebeld naar telfort krijg klantenservice aan de lijn "ik zie het meneer het klopt inderdaad niet er is verschillende keren 11 seconden naar een buitenlands nummer gebeld, dit klopt niet want dan kom je niet eens in een menu ik zal doorgeven dat uw factuur gecrediteerd wordt" afin, ik blij, maar na drie dagen was mijn telefoon geblokkerd ik belde naar hun op met een ander telefoon iemand van klantenservice zei dat ik de factuur toch moet betalen schijnt naar een buitenlands nummer gebeld te zijn. Ik bel geen service nummers en ik ken niemand uit het buitenland, ik zei dus ook ik ga deze factuur niet betalen, dit heb ik niet verbeld. De reactie klantenservice dan wordt u geblokkeerd definitief of u kunt een betaalafspraak maken ik zei ik wil die mensen spreken die dit dus uitgezocht hadden nou dat kon niet, alleen per email wat slecht zeg. Dus ik email gestuurd verschillende keren tot op heden nog geen reactie gehad.
Ik heb nu een zaak tegen telfort lopen wat moet ik hier nu mee?
normaal maandelijks verbruik was rond de 50 a 60 euro per maand.
graag eventueel reactie's
vr gr rene
Ik viel van mijn stoel!!!
Ik gebeld naar telfort krijg klantenservice aan de lijn "ik zie het meneer het klopt inderdaad niet er is verschillende keren 11 seconden naar een buitenlands nummer gebeld, dit klopt niet want dan kom je niet eens in een menu ik zal doorgeven dat uw factuur gecrediteerd wordt" afin, ik blij, maar na drie dagen was mijn telefoon geblokkerd ik belde naar hun op met een ander telefoon iemand van klantenservice zei dat ik de factuur toch moet betalen schijnt naar een buitenlands nummer gebeld te zijn. Ik bel geen service nummers en ik ken niemand uit het buitenland, ik zei dus ook ik ga deze factuur niet betalen, dit heb ik niet verbeld. De reactie klantenservice dan wordt u geblokkeerd definitief of u kunt een betaalafspraak maken ik zei ik wil die mensen spreken die dit dus uitgezocht hadden nou dat kon niet, alleen per email wat slecht zeg. Dus ik email gestuurd verschillende keren tot op heden nog geen reactie gehad.
Ik heb nu een zaak tegen telfort lopen wat moet ik hier nu mee?
normaal maandelijks verbruik was rond de 50 a 60 euro per maand.
graag eventueel reactie's
vr gr rene