LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoezo pegeot probemen zie deze site
Re: hoezo pegeot probemen zie deze site
Jeanette denk je dat er soms met andere auto's geen problemen zijn.
De problemen liggen ook vaak bij de dealer waar je de auto hebt gekocht.
Ik had eerst ook een waardeloze dealer die de klachten niet serieus nam.
Ik was toen de auto ook zat maar dit lag duidelijk aan de dealer die het probleem niet goed oploste.
Ik vindt dit natuurlijk een zeer stomme actie van jou om dit adresd te vermelden.
Ik kan iedereen aanraden om gerust deze auto te kopen want het is een zeer fijn rijdende auto.
Er rijden immers niet voor niets zoveel Peugeot rond.
De problemen liggen ook vaak bij de dealer waar je de auto hebt gekocht.
Ik had eerst ook een waardeloze dealer die de klachten niet serieus nam.
Ik was toen de auto ook zat maar dit lag duidelijk aan de dealer die het probleem niet goed oploste.
Ik vindt dit natuurlijk een zeer stomme actie van jou om dit adresd te vermelden.
Ik kan iedereen aanraden om gerust deze auto te kopen want het is een zeer fijn rijdende auto.
Er rijden immers niet voor niets zoveel Peugeot rond.
""" Er rijden immers niet voor niets zoveel Peugeot rond."""
Ja omdat ze nog steeds niet weten dat er ook echte auto's zijn
2 maal Peugeot gehad 2 maal niets dan ellende, dus dank je voor een volgende
Ja omdat ze nog steeds niet weten dat er ook echte auto's zijn
2 maal Peugeot gehad 2 maal niets dan ellende, dus dank je voor een volgende
""" Er rijden immers niet voor niets zoveel Peugeot rond."""
Dat er zoveel rijden is meer denk vanwege dat het een betaalbare auto is voor een modaal mens.
Alleen tis jammer dat frankrijk erg slecht met techniek is en er enkele dealers en idem dito het hoofdkantoor zich hier erg gemakkelijk van af maakt.
Heb inmiddels in 3 jaar ook 2 spiksplinter nieuwe peugeot's versleten.
Nefkens moet men al helemaal niet zijn daar ik dus heb gemerkt het hoofdkantoor daar niet voor verantwoordelijk is omdat het een soort dochteronderneming is en op zich zelf staand.
Verder wens ik iedereen succes met hun autootje wat voor een merk dan ook :-)
Groetjes Karin
Dat er zoveel rijden is meer denk vanwege dat het een betaalbare auto is voor een modaal mens.
Alleen tis jammer dat frankrijk erg slecht met techniek is en er enkele dealers en idem dito het hoofdkantoor zich hier erg gemakkelijk van af maakt.
Heb inmiddels in 3 jaar ook 2 spiksplinter nieuwe peugeot's versleten.
Nefkens moet men al helemaal niet zijn daar ik dus heb gemerkt het hoofdkantoor daar niet voor verantwoordelijk is omdat het een soort dochteronderneming is en op zich zelf staand.
Verder wens ik iedereen succes met hun autootje wat voor een merk dan ook :-)
Groetjes Karin
Ik kan wel zien Karin dat jij absoluut geen verstand van auto's hebt.
Peugeot zijn absoluut niet goedkoop en ze rijden gewoonweg zeer lekker.
Peugeot zijn absoluut niet goedkoop en ze rijden gewoonweg zeer lekker.
Betaalbaar.......
De goedkoopste 307 1.4 XR kost maar 18.400 euro inclusief aflevering ed.
De goedkoopste 307 1.4 XR kost maar 18.400 euro inclusief aflevering ed.
Zojuist bij de ANWB Wegenwacht langs geweest met mijn Peugeot. Er was weer eens wat kapot. Ook ik ben slachtoffer geworden van de bekende Peugeot kwalen, de elektronica.
Mijn richtingaanwijzer heeft de geest gegeven.
Naast alle andere problemen baal ik wederom. Nefkens doet weer of er niets aan de hand is, maar ja, het is inmiddels bij meer mensen bekend dat dit een onbeschofte firma is.
Nooit meer een Peugeot, zeker weten. En Nefkens? Oplichters?
Mijn richtingaanwijzer heeft de geest gegeven.
Naast alle andere problemen baal ik wederom. Nefkens doet weer of er niets aan de hand is, maar ja, het is inmiddels bij meer mensen bekend dat dit een onbeschofte firma is.
Nooit meer een Peugeot, zeker weten. En Nefkens? Oplichters?
ik heb jarenlang goed met een peugeot gereden, no problemo's
2 jaar gereden in een 205 - nooit problemen
2 jaar gereden in een 306 - nooit problemen gehad
al 1 1/2 jaar rij ik nu in een 307 2.0 HDI, rijdt als een trein! Prima auto zonder enkel probleem!
2 jaar gereden in een 306 - nooit problemen gehad
al 1 1/2 jaar rij ik nu in een 307 2.0 HDI, rijdt als een trein! Prima auto zonder enkel probleem!
Wij hebben een Fiat Punto van 1885 en zijn ook tevreden. Wij rijden 3 km per jaar.
Tja, de tevredenheidstrofee van Autoweek gaat niet naar Peugeot. Nee, natuurlijk niet want het gaat daar helemaal niet goed. De verkopen wel maar de serviceverlening laat al jaren te wensen over.
Nefkens als grootste partij in deze, zal zeker een reden zijn voor de negatieve beoordeling. En de importeur? Dit kan hier niet veel tegen doen. Nefkens is tenslotte verantwoordelijk voor het overgrote deel van hun verkopen. Ik heb het gevoel gekregen dat ze er ook niet veel tegen willen doen. Wie is de dupe? De klant, wij dus.
Nee, de Peugeot organisatie is inderdaad ziek, zelf ervaren.
Nefkens als grootste partij in deze, zal zeker een reden zijn voor de negatieve beoordeling. En de importeur? Dit kan hier niet veel tegen doen. Nefkens is tenslotte verantwoordelijk voor het overgrote deel van hun verkopen. Ik heb het gevoel gekregen dat ze er ook niet veel tegen willen doen. Wie is de dupe? De klant, wij dus.
Nee, de Peugeot organisatie is inderdaad ziek, zelf ervaren.
wij rijden sinds okt. 2001 peugeot 307 XT bijna 50,000,00 gulden dus mag je iets verwachten! maar niets dan ellende. wordt wel steeds gerepareerd, omdat we 3 jaar garantie bijgekocht hebben, daar er direkt al problemen waren.
Rijdt nu al 4 jaar in een 206 en hebben verleden jaar er eentje bijgekocht, na de verhuizing was openbaar vervoer niet meer te doen, beide auto's hebben ons nog geen minuut in de steek gelaten, op de dieseluitvoering van 2000 staat reeds 123.000 kilometer op de teller. Hiervoor volkswagen gereden en niets dan problemen gehad, terwijl er tienduizenden tevreden VW-rijders zijn natuurlijk. Ik denk dat procentueel gezien de problemen bij auto's in het algemeen wel meevallen, maar als je een van de slachtoffers bent, dan is het zeer spijtig en frustrerend, daar de meeste Nederlanders wel een paar jaar moeten sparen voordat ze een auto kunnen kopen, mits gaston "goedenavond" starreveld je niet komt verrassen natuurlijk. Dan verwacht je terecht ook waar voor je geld. Nu zit onze dealer in Nijkerk, en de service daar is uitmuntend ! Dat komt mede dankzij het feit dat ik er uitsluitend ben voor de APK en de zoveelduizend-kilometerbeurt.
Groetjes,
Nol
Groetjes,
Nol
Peugeot is misschien voor sommige mensen goedkoop in aanschaf, maar de betrouwbaarheid is ver te zoeken en dus voor het onderhouden wel duur.
1 keer in mijn leven een peug gehad, never nooit meer, wat een ellende, wat een kermis spul, als het 1 gerapeerd was, ging het volgende al weer stuk.
Nee degelijk voertuigen maken ze echt niet, alleen het comfort is goed, verder niks.
De fijnste auto zou er 1 zijn van duitse (stevige auto's) japans ( betrouwbaar) france ( comfort) en zweeds voor je eigen veiligheid.
1 keer in mijn leven een peug gehad, never nooit meer, wat een ellende, wat een kermis spul, als het 1 gerapeerd was, ging het volgende al weer stuk.
Nee degelijk voertuigen maken ze echt niet, alleen het comfort is goed, verder niks.
De fijnste auto zou er 1 zijn van duitse (stevige auto's) japans ( betrouwbaar) france ( comfort) en zweeds voor je eigen veiligheid.
helemaal mee eens. De kwaliteit is van Peugeot is zeer slecht en de dealers zoniet slechter. Vooral heel slechte ervaring met Nefkens. Deze dealers belazeren hun klanten, ze deinsen nergens voor terug.
Ik rijd sinds een jaartje in een Fabia. Voorheen een Peugeot. Had daar wel eens een probleem mee, maar de dealer loste dat netjes op. Toch overgestapt op een Skoda. Goede auto. Dealers erg wisselend. De leverende dealer was groot, maar een afspraak voor service moest drie weken van tevoren worden gemaakt. (ook VW dealer) Ik vond een kleinere dealer in Limburg (Susteren) die zijn werk meer dan naar behoren doet. Je mag blijven wachten, krijgt een krantje, koffie en een stuk vlaai. En....de auto wordt gewassen. Dus erg afhankelijk van wat de dealer voor je doet.
Prettig weekend - Julia!
Prettig weekend - Julia!
Wat een negatief geneuzel over de peugeot ik vind het en zeer fijne auto rijd alweer 3 jaar 607 naar volle tevredenheid en over nefkens niets dan goed altijd correct geholpen maar ik loop dan ook nooit te zeuren mijn vorige auto was een passat wat een rotauto was dat maar ook de dealer was hier gewoon goed al vind ik ze bij peugeot wel veel vriendelijker dus je zult het wel moeten treffen met een auto en ja het is balen als hij niet goed is maar loop toch niet zo te zeuren over de dealers de meeste doen het gewoon goed wees eens wat eerder tevreden en ga anders op de fiets ofzo...
nefkens is een oplichtersclub. zonder schaamte staan te glashard teliegen. service verlenen? nooit vangehoord. garantie op een nieuwe auto? alle rammels aanmiijn 307 zijn normaal. stotterende motor? kunnen we Niet helpen, milieu eisen. m'n hoela. afpoeieren, kost geld. nefkens is werkelijk waardeloos. peugeot nl doet niets. dealer is verantwoordelijk voor garantie. afschuiven maar