Pagina 1 van 1
t-mobile G1
Geplaatst: 07 apr 2010 22:59
door remcog1
Ik heb nare ervaringen met de t-mobile G1 telefoon.
Heb nu 3/4 jaar een abbo van T-mobile met mijn telefoon G1 android.
Deze telefoon is nu oud. geen updates meer en t-mobile nederland doet niets. In Amerika is het beter men kan een andere telefoon krijgen voor een paar dollar.
Kan radar hier ook nog iets voor ons gedupeerden doen? met mij zijn er heel veel.
Re: t-mobile G1
Geplaatst: 08 apr 2010 06:47
door michaelz1981
nee, omdat je niet tevreden bent met het product ,dan heb je pech gehad. Koop over een jaar maar een ander toestel.
Re: t-mobile G1
Geplaatst: 09 apr 2010 19:19
door EdKo66
Toen de G1 begin 2009 in Nederland op de markt kwam, heeft T-mobile harde uitspraken gedaan over een “toekomst bestendig model”, “altijd de nieuwste updates”. Voor dit toestel is dus specifiek gekozen om te marketen op deze punten. Consumenten hebben hun keuze toenmalig dus gebasseerd op deze uitspraken en toezeggingen van T-Mobile.
In een forum (dus niet eens op hun website of communicatie met de klanten) heeft T-mobile laten weten deze updates niet meer te gaan uitbrengen. Waarom T-Mobile dit niet op een andere manier aan de gebruikers heeft laten weten is iets wat nogal vreemd is. Het zou T-Mobile juist sieren als ze dit op hun website duidelijk leesbaar hadden aangegeven. Dat zullen veel mensen waarderen. En waarom is er voor de iPhone wel een aparte pagina met informatie, maar niet voor de Android?
Re: t-mobile G1
Geplaatst: 17 apr 2010 15:21
door arvidbux
Ik denk dat wanneer je kenbaar kunt maken dat je deze telefoon juist vanwege die redenen hebt gekocht, er best iets mee te bereiken valt, dan wel via T-mobile, danwel via je rechtbijstand.
Re: t-mobile G1
Geplaatst: 19 apr 2010 20:46
door Fiko1
Er zijn genoeg manier op het internet om je G1 mobiel te voorzien van een nieuwe Android software. Lees en voer deze uit. De garantie vervalt dan wel.