Telfort weigerd fout in te zien
Geplaatst: 08 apr 2010 11:09
eind januari krijg ik een nota van Vesting Finance of ik even €526.00 aan telfort wil betalen. Ik val van mijn stoel ik denk HUH dat kan helemaal niet.
Ik bel Vesting Finance die zegt u moet Telfort bellen.
Ik bel telfort (lekker duur ) krijg een telefoniste aan de lijn die kijkt het na en zegt u heeft sept '09 niet betaald, ik zeg dat heb ik wel heb het op de bankafschrift staan , ze blijft dit echter volhouden div keren gaat ze het na vragen en moet ik lang wachten . Wat blijkt nu ik heb wel betaald maar Telfort heeft dit pas in januari 2010 terug gevonden en dichtgeboekt doordat Telfort dat nu pas heeft terug gevonden hadden ze mij in november 2009 afgesloten en de kosten van die afsluiting bij mijn maand nota gedaan in dec 2009 doordat die nota hoger was als mijn normale maandnota kon Telfort dit bedrag niet afschrijven , Mevr v Telfort zegt u heeft een SMS gehad van telfort dat de nota niet kon worden afgeschreven ik zeg nee hoor ik heb niks gehad want jullie hebben mijn telefoon afgesloten.Als ik een mail of een accept had gehad zou ik gewoon mijn maandbedrag betaald hebben zonder de afsluitkosten van nov uiteraard want die nota had ik betaald, ik hoef niet te lijden dat telfort iets niet kan terug vinden.Ik HAD BETAALD !!!!!! Ik heb overal bewijzen van !!
Nu heeft Telfort ook mijn contract beeindigd zonder mij dit mede te delen en ik zo ineens die nota's kreeg van het agresieve incasso buro die zegt mij Wij hebben met telfort gesproken en u moet betalen , het feit dat ik een klacht heb gestuurd en tot die tijd het incassoburo moet wachten zegt men doodleuk Telfort doet daar niets mee.
Wie zijn rekeningen niet betaalt, krijgt meestal eerst een paar aanmaningsbrieven. Sommige mensen reageren daar niet op. De schuldeiser kan dan een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een aanmaning o.i.d gehad alleen gelijk een incassoburo.
Ik ga nu alles opzeggen wat met Telfort heeft te maken ben die echt zat ben jaren lang klant geweest en dan mij zo weg zetten zonder eniog normaal gesprek aan te knopen en zo over de klanten te praten achter hun rug om heel erg laag is dat.
Als Telfrot zijn administratie op peil had dan was dit niet gebeurt en was decmber gewoon afgeschreven en was mijn contract niet beindigd nu heb ik ook nog een extra kosten a € 75.00 aan dat asociale incassoburo, mocht de klachtencommisie van telfort niets met mijn klacht doen ga ik door naar de geschillencommisie net zo lang tot telfort hun fout toe heeft gegeven, ben blij dat ik alles van bewijzen heb, ook ga ik een klacht indienen tegen vesting Finance in Almere. .
Ik bel Vesting Finance die zegt u moet Telfort bellen.
Ik bel telfort (lekker duur ) krijg een telefoniste aan de lijn die kijkt het na en zegt u heeft sept '09 niet betaald, ik zeg dat heb ik wel heb het op de bankafschrift staan , ze blijft dit echter volhouden div keren gaat ze het na vragen en moet ik lang wachten . Wat blijkt nu ik heb wel betaald maar Telfort heeft dit pas in januari 2010 terug gevonden en dichtgeboekt doordat Telfort dat nu pas heeft terug gevonden hadden ze mij in november 2009 afgesloten en de kosten van die afsluiting bij mijn maand nota gedaan in dec 2009 doordat die nota hoger was als mijn normale maandnota kon Telfort dit bedrag niet afschrijven , Mevr v Telfort zegt u heeft een SMS gehad van telfort dat de nota niet kon worden afgeschreven ik zeg nee hoor ik heb niks gehad want jullie hebben mijn telefoon afgesloten.Als ik een mail of een accept had gehad zou ik gewoon mijn maandbedrag betaald hebben zonder de afsluitkosten van nov uiteraard want die nota had ik betaald, ik hoef niet te lijden dat telfort iets niet kan terug vinden.Ik HAD BETAALD !!!!!! Ik heb overal bewijzen van !!
Nu heeft Telfort ook mijn contract beeindigd zonder mij dit mede te delen en ik zo ineens die nota's kreeg van het agresieve incasso buro die zegt mij Wij hebben met telfort gesproken en u moet betalen , het feit dat ik een klacht heb gestuurd en tot die tijd het incassoburo moet wachten zegt men doodleuk Telfort doet daar niets mee.
Wie zijn rekeningen niet betaalt, krijgt meestal eerst een paar aanmaningsbrieven. Sommige mensen reageren daar niet op. De schuldeiser kan dan een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een aanmaning o.i.d gehad alleen gelijk een incassoburo.
Ik ga nu alles opzeggen wat met Telfort heeft te maken ben die echt zat ben jaren lang klant geweest en dan mij zo weg zetten zonder eniog normaal gesprek aan te knopen en zo over de klanten te praten achter hun rug om heel erg laag is dat.
Als Telfrot zijn administratie op peil had dan was dit niet gebeurt en was decmber gewoon afgeschreven en was mijn contract niet beindigd nu heb ik ook nog een extra kosten a € 75.00 aan dat asociale incassoburo, mocht de klachtencommisie van telfort niets met mijn klacht doen ga ik door naar de geschillencommisie net zo lang tot telfort hun fout toe heeft gegeven, ben blij dat ik alles van bewijzen heb, ook ga ik een klacht indienen tegen vesting Finance in Almere. .