Toestel: Verlengen is duurder dan voor een nieuwe klant
Geplaatst: 08 apr 2010 16:16
Beste allemaal,
Wilde vandaag mijn abonnement verlengen bij GSM WEB. Daar kwam ik erachter dat wanneer je jouw contract wilt verlengen +/- 36 euro duurder uit bent dan wanneer je een nieuwe klant bent. Toestel is gratis met een 1 jarig relax 20 + direct messaging. Volgens de medewerker van GSM WEB lag dit aan T-mobile en niet aan hun.
Als ik T mobile bel en hetzelfde pakket vraag krijg ik te horen dat ik dan 50 euro extra moet betalen voor hetzelfde toestel en minuten... Mijn vraag is ten eerste hoezo nieuwe klanten klaarblijkelijk belangrijker zijn dan loyale klanten die hun contract willen verlengen. Daarbij vind ik het gek waarom een reseller (GSM WEB) goedkoper is dan de provider zelf die volgens mij veel meer korting krijgt op bulk aankopen bij bijv. Nokia.
De verklaring van de customer support en commerciƫle medewerker van T mobile waren volgens mij totaal niet toereikend en zelfs irrationeel. Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen waarom voor T mobile nieuwe klanten aantoonbaar belangrijker zijn dan bestaande klanten en of GSM WEB de nieuwe filantroop is van de Nederlandse mobiele telefoon branche.
PS telefoon waar het om ging was een Blackberry 8520
Wilde vandaag mijn abonnement verlengen bij GSM WEB. Daar kwam ik erachter dat wanneer je jouw contract wilt verlengen +/- 36 euro duurder uit bent dan wanneer je een nieuwe klant bent. Toestel is gratis met een 1 jarig relax 20 + direct messaging. Volgens de medewerker van GSM WEB lag dit aan T-mobile en niet aan hun.
Als ik T mobile bel en hetzelfde pakket vraag krijg ik te horen dat ik dan 50 euro extra moet betalen voor hetzelfde toestel en minuten... Mijn vraag is ten eerste hoezo nieuwe klanten klaarblijkelijk belangrijker zijn dan loyale klanten die hun contract willen verlengen. Daarbij vind ik het gek waarom een reseller (GSM WEB) goedkoper is dan de provider zelf die volgens mij veel meer korting krijgt op bulk aankopen bij bijv. Nokia.
De verklaring van de customer support en commerciƫle medewerker van T mobile waren volgens mij totaal niet toereikend en zelfs irrationeel. Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen waarom voor T mobile nieuwe klanten aantoonbaar belangrijker zijn dan bestaande klanten en of GSM WEB de nieuwe filantroop is van de Nederlandse mobiele telefoon branche.
PS telefoon waar het om ging was een Blackberry 8520