LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone zet ongevraagd blocs aan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
grootboerwinkel

vodafone zet ongevraagd blocs aan

Ongelezen bericht door grootboerwinkel »

Het abonnement van mijn dochter verliep in december 2009. Het abonnement zou ongewijzigd verlengd worden. Dit is niet gebeurd. Er zijn internet blocs aangezet (kosten ong 8 euro) + een "papieren rekening" (ook in rekening gebracht). De papieren rekening was vrij snel gecorrigeerd. De internetblocks zijn nog steeds niet uitgezet (wel berekend). Gebruikelijke ellende bij telefonisch contact bij vodafone. Je mag met je mobiel bellen, lange wachttijd en ja hoor na ongeveer 10 minuten wachten in gesprek. Niet één keer!
Dan maar via hun site. Internet site block staat in hun systeem, ik krijg geen schriftelijke contract bevestiging! Iedere keer als een bericht stuur duurt het ongeveer een maand voordat je een antwoord krijgt. Ondertussen wel innen! Praktijken die je verwacht van een malafide bedrijfje.

vanStaveren

Re: vodafone zet ongevraagd blocs aan

Ongelezen bericht door vanStaveren »

Ik heb een zelfde probleem met Vodafone. Wilde absoluut geen internet contract, maar doordat ik daar volgens hun zeggen te laat op gereageerd heb, zou ik geen recht hebben op mijn geld terug. :lol: Om je gek te lachen, zijn toch wel grappenmakers daar bij Vodafone. Geld incasseren zonder dat je er wat voor hoeft te doen.

Gesloten