Pagina 1 van 1
Eredivisie Live
Geplaatst: 13 apr 2010 12:22
door grassbrook
Ik heb bij aankoop van een Samsung TV een jaarabonnement op Eredivisie Live gewonnen.
Heb alle info ingestuurd en inmiddels bericht ontvangen via de mail.
Ik krijg het niet, want ik heb het al.
Dat is toch gek? Ik hoor nu toch gewoon een jaar lang gratis te kunnen kijken?
Samsung en eredivisie live houden hun poot stijf.
Dit stond niet in de voorwaarden, die inmiddels van de site van Samsung zijn verwijderd.
Heb inmiddels ook mensen dit abonnement op marktplaats aan anderen zien aanbieden.
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 13 apr 2010 18:29
door xnez
U krijgt het niet omdat u het al heeft.
Dan hadden ze u misschien een leuke kadobon moeten sturen.
Of een jaar verrekenen.
Wel raar dat u nu niets krijgt.Lekker vriendelijk!!!!
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 16 apr 2010 09:51
door grassbrook
Hoera!
Gisteren gebeld door Eredivisie Live dat ik alsnog een jaar gratis kan kijken!
Waarschijnlijk met dank aan Tros Radar, maar daar werd door de beller geen woord over gerept.
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 16 apr 2010 10:22
door jor
grassbrook schreef:Hoera!
Gisteren gebeld door Eredivisie Live dat ik alsnog een jaar gratis kan kijken!
Waarschijnlijk met dank aan Tros Radar, maar daar werd door de beller geen woord over gerept.
Dat hoeft toch ook niet, als het maar werkt!
Bedankt voor de terugmelding.
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 16 apr 2010 10:37
door xnez
Gefeliciteerd:D
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 16 apr 2010 20:00
door bprins
Goedendag,
Ook wij hebben problemen met dit gewonnen ("gratis") jaarabonnement.
Wij kijken digitale TV via Caiway waar je geen smartcard voor nodig hebt. Eredivisie Live wilde het abonnement wel verstrekken, maar dan moesten we eerst een smartcard aanschaffen a€19,95. Toen ik belde met Eredivisie Live om te vertellen dat ik een jaar lang gratis Eredivisie had gewonnen en niet een jaar lang 'korting' had gewonnen op Eredivisie Live (want daar kwam het nu wel op neer....), kwam men met de mededeling dat ik het toch echt wel met deze mijnheer eens moest zijn dat €19,95 een schijntje was met wat ik normaliter zou betalen. Ik heb toen al aangegeven dat wanneer ik een jaar lang GRATIS Eredivisie Live win ik hier niet alsnog € 19,95 voor wilde betalen! Na veel bellen en mailen werd mij verteld dat ik na een jaar lang abonnee te zijn geweest mijn € 19,95 van Caiway weer terug zou krijgen.
Toch maar even nagevraagd bij Caiway: NOT!! Caiway wist mij te vertellen dat ik als ik een jaarabonnement af zou sluiten ik de smartcard kreeg, maar Caiway vertelde daar gelukkig wel eerlijk bij dat IK niet degene was die een abonnement bij hen zou afsluiten, maar Eredivisie Live. Oftewel...Als Eredivisie Live voor mij een jaarabonnement aanvraagd krijgen zij dat kaartje gratis en deze word dan naar mij opgestuurd. Direct gemaild naar Eredivisie Live dat zij het gratis abonnement konden activeren en direct een kaart mee moesten bestellen, want deze zou toch gratis worden verstrekt.
Vandaag de kaart inderdaad netjes ontvangen........en nu komt het. In de Samsung TV zit een digitale ontvanger. Hierin kan je een smartcard steken en klaar is Kees. Dit werkte niet en wij zijn direct GEFRUSTREERD in de auto gestapt en naar de Caiway-shop gereden. Deze mijnheer vertelde ons dat we om het kaartje te gebruiken een smartcardhouder moesten kopen van € 49,00!!
Dus nog niet gratis, maar voor €49,00 hebben wij nu eindelijk Eredivisie Live.
Wat een teleustelling!! Maar om de teleurstelling voor mijn man niet groter te maken hebben we de smartcardhouder dus maar wel gekocht. Jeetje wat voel ik mij belazerd!
Groeten,
B. Prins
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 03 okt 2010 19:18
door jurre1984
Goedendag,
Ook wij hebben problemen met het "gewonnen" jaarabonnement. Ik zie dat de laatste reacties van medio april waren, de periode dat ik ook een abonnement had gewonnen. Tot op heden hebben er echter geen restituties plaatsgevonden. Het gekke is dat mij al een keer of 5 is toegezegd (zowel per mail als per telefoon) dat ik het met 2 weken op mijn rekening heb. Ondanks dat deze beloftes niet worden nagekomen is graven naar het werkelijk achterwege blijven van de betalingen onmogelijk, gezien het 0900 nummer. Ik ben de moed zo langzamerhand aan het opgeven. Rest mij nog directeur De Jong aan te schrijven met de vraag hoe hij denkt over klantenbinding ;-(
met vriendelijke groet,
Jurre Steehouder
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 05 okt 2010 12:01
door usr13744
Ook hier problemen met Eredivisie Live. Ik heb een jaar lang gratis Eredivisie Live gewonnen na aanschaf van een Samsung televisie. Op 9 april 2010 is het abonnement (na wat heen en weer gebel) gestart. Eind april ontving ik een brief van Eredivisie Live, dat het administratief niet mogelijk was om een jaar lang het abonnemnt op gratis te zetten. De eerste twee maanden werden "echt gratis" doorgegeven, daarna zou Ziggo (mijn kabelaar) maandelijks het abonnementsgeld incasseren. Eredivisie Live zou dan maandelijks het abonnementsgeld terugstorten. Ziggo heeft inmiddels 5 maanden geïncasseerd, maar eredivisie Live heeft nog geen dubbeltje teruggestort. Als je belt met de klantenservice zeggen ze dat het goed komt en dat het geld overgemaakt wordt, maar bij de 5e keer bellen werd ik verwezen naar Ziggo en werd de hoorn erop gegooid toen ik zei dat ze zelf een brief gestuurd hebben dat ze terug gaan storten.
Graag hoor ik wie al wel iets terug gestort heeft gekregen van Eredivisie Live.
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 06 okt 2010 12:53
door BbigMmac
Hier hetzelfde verhaal, betaal nu ook al vanaf april/mei zelf mijn " gratis gewonnen " eredivisielive abonnement. Eerst lang erop moeten wachten met mailverkeer naar Samsung en Ziggo later veel gemail met ziggo nadat ik het moest betalen en het terug moest vangen van Samsung. Inmiddels krijg ik ook al geen response meer van Samsung nadat ik twee keer een mail terugkreeg met de mededeling dat er een achterstand was en deze snel zou worden weggewerkt. Tot nu toe dus geen geld van Samsung en ook geen mail meer.
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 09 okt 2010 20:39
door usr13744
Ongelofelijk, maar gisteren heeft Eredivisie Live het hele jaar gestort op mijn rekening! Ze wijken hiermee dus af van hun eigen brief (dat hadden ze al gedaan door niet te storten) maar nu dus in één keer het hele jaar overgemaakt.
Nu ben ik alleen nog benieuwd of er anderen zijn die ook hun geld gekregen hebben.
Groet, Gertjan
Re: Eredivisie Live
Geplaatst: 18 okt 2010 15:46
door Denniz1985
Hier hetzelfde geval. Ik betaal al sinds maart voor mijn "gewonnen" prijs en heb tot op heden nog geen cent ervan teruggestort gekregen.
Ik stuur vandaag een laatste mailtje, daarna ga ik andere stappen ondernemen.