OV Chipkaart opwaarderen
Geplaatst: 13 apr 2010 12:33
Ik heb mij op 10 april aangemeld voor automatisch opwaarderen en er is 00,1 cent van mijn rekening afgeschreven. Op 11 april 's ochtends stond er op mijn transactieoverzicht nog geen saldo. Omdat ik die dag met de trein en bus wilde reizen, heb ik 20 euro overgemaakt. Dit bedrag is afgeschreven, maar staat ook niet in het transactieoverzicht. Bij AH ToGo in Den Bosch kon ik mijn reisproduct niet ophalen, ik kreeg de melding "geen producten gereed". Hierna heb ik een retour naar Den Haag moeten kopen alsmede een strippenkaart voor de tram en bus. Tezamen een bedrag van 25,40. Ik heb deze klacht telefonisch bij OV Chipkaart gemeld. Hier zegt men de klacht naar een andere afdeling door te geven. Een antwoord kan wel een aantal dagen tot een week duren. Ook heb ik een mail gestuurd met deze klacht. Ik heb hen verzocht mij de meerkosten van 25,40 te vergoeden. Immers door het in gebreke blijven van hun organisatie heb ik meer kosten moeten maken.