Nieuw modem nodig bij Telfort??: let op aub!
Geplaatst: 13 apr 2010 16:15
Ik heb sinds jaren een internetabb. met vast bellen bij eerst Tiscali en nu Telfort. Daar mijn modem af en toe kuren vertoont ben ik op zoek gegaan naar een nieuw modem op de site van Telfort en wat lees ik onder veelgestelde vragen:
Hoe bestel ik een ander modem, ik heb mijn modem ontvangen voor 11 februari 2008.
Telfort internet werkt tegenwoordig met modems in bruikleen. Dit houdt in dat u de gebruiker bent van het modem, maar dat Telfort internet de eigenaar blijft. Voor u heeft dit als voordeel dat u verzekerd bent van gratis vervanging bij eventuele defecten, zolang uw contract loopt.
Voor het (na)bestellen van een draadloos modem kunt u terecht bij onze klantenservice. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15, - per gesprek) plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.
U kunt het modem tot het einde van uw contract bij Telfort internet gebruiken. Bij beëindiging van uw contract dient u het modem weer retour te sturen. De instructies hiervoor ontvangt u wanneer u uw contract beëindigt.
Uw huidige modem kunt u uiteraard zelf houden.
Wat blijkt: een ander modem kost € 59,00 excl €14,95 verzendkosten. Een nieuwe klant krijgt echter een draadloos modem (gratis) in bruikleen, bestaande klanten met een eigen modem mogen betalen!!! En dit krijg je te horen na een lang telefoongesprek a 0.30 per minuut.
Wij hebben behlave internet en vast bellen ook nog 2 mobiele abb lopen bij Telfort, maar dat gaat veranderen. Ik stap over naar een andere provider, spaart een hoop geld. Telfort dankt zijn vaste klant wel heel gemakkelijk af.
Hoe bestel ik een ander modem, ik heb mijn modem ontvangen voor 11 februari 2008.
Telfort internet werkt tegenwoordig met modems in bruikleen. Dit houdt in dat u de gebruiker bent van het modem, maar dat Telfort internet de eigenaar blijft. Voor u heeft dit als voordeel dat u verzekerd bent van gratis vervanging bij eventuele defecten, zolang uw contract loopt.
Voor het (na)bestellen van een draadloos modem kunt u terecht bij onze klantenservice. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15, - per gesprek) plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.
U kunt het modem tot het einde van uw contract bij Telfort internet gebruiken. Bij beëindiging van uw contract dient u het modem weer retour te sturen. De instructies hiervoor ontvangt u wanneer u uw contract beëindigt.
Uw huidige modem kunt u uiteraard zelf houden.
Wat blijkt: een ander modem kost € 59,00 excl €14,95 verzendkosten. Een nieuwe klant krijgt echter een draadloos modem (gratis) in bruikleen, bestaande klanten met een eigen modem mogen betalen!!! En dit krijg je te horen na een lang telefoongesprek a 0.30 per minuut.
Wij hebben behlave internet en vast bellen ook nog 2 mobiele abb lopen bij Telfort, maar dat gaat veranderen. Ik stap over naar een andere provider, spaart een hoop geld. Telfort dankt zijn vaste klant wel heel gemakkelijk af.