Pagina 1 van 1

Tele2 klantenservice niet naar oplossing

Geplaatst: 14 apr 2010 19:12
door Lebra_2009
De provider waar ik nu bijna 1,5 jaar klant ben, heb ik ervaren dat sommige personen achter de klantservice niet echt klant gericht werken. Zeker als het beruchte kastje naar de muur wordt toegepast :cry: .

Ik werd door een onbekende "met nummer weergave" uit ethopiƫ gebeld en heb getracht hier van af te komen door iedere keer de hoorn erop te gooien. Maarja, zelfs daar blijken ze hardleers te zijn en dit heeft twee weken geduurd, met minimaal drie telefoontjes per dag op willekeurige tijden. Zelfs op zondag om 07.00 uur in de morgen :| .

Dus ik bellen naar de klanteservice van Tele2. Hier vertelde ze mij dat ik kan kiezen uit een andere telefoonnummer te nemen of aangifte te doen en dan de inschrijvng naar hun te zenden. Verder was er geen optie, dus ik de politie gebeld en gevraagd of ik aangifte kon doen. Het antwoord was vrij simpel.... Het is voor hun geen strafbaar feit :shock: , dus je kunt geen aangifte doen. Dus naar Tele2 terug bellen heeft dus ook geen zin, dan alleen maar aan het einde van het jaar naar een andere provider te gaan.

Na wat googlen kwam ik erachter dat als je Voip bellen neemt, dan kun je wel de instellingen online aanpassen, door daar opgegeven nummers te blokkeren. Je kunt zelf tijden invoeren, wanneer je niet gebeld wordt. Heeft er iemand op deze forum ervaring met Voip en welke provider daar het beste in is?

Alvast bedankt,
Leo

Re: Tele2 klantenservice niet naar oplossing

Geplaatst: 14 apr 2010 19:23
door stofzuigertje
Door een antwoordapparaat zal deze wel de kosten maken en vermoedelijk zijn ze op zoek naar iemand maar hebben verkeerde nummer.
Meestal stoppen dit soort bel pogingen vanzelf.