ik ben er achter gekomen dat er in de nieuwe 1200er bandits veranderde zuigers zitten waardoor de motor een gemiddeld olie verbruik heeft van 1 liter op 6000km,en suzuki wil de motoren niet terug roepen voor herstel,maar behandeld elke klacht van klanten alsof het de eerste keer is,waardoor je minimaal 5 maanden bezig bent voordat je nieuwe motor gemaakt is,de remedie is de zuigers van de 2000er modelen in te bouwen.
zijn er nog meer mensen met deze klachten(en die zijn er)
stuur je reactie naar mijn e-mail,en op deze site.
RADAR dit is een onderwerp voor jullie programma,dan kunnen jullie ons bandit rijders voor eens en altijd van deze problemen af helpen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] olie verbruik bandit 1200s bj 2001 -2002
Re: olie verbruik bandit 1200s bj 2001 -2002
He eindelijk iemand met hetzelfde probleem.Ik heb deze 2002
BANDIT 1200s gekocht in aug.2001.Hij verbruikt duidelijk olie alhoewel ik een rustige rijder ben.Mijn vorige bandt 1200 uit 1998 verbruikte geen olie.Mijn garantie loopt af per aug.2003.In de usa ,waar veel meer B12's rijden is dit
een hot item , daar wordt wel onder garantie de zuigers vervangen , maar allen bij gebuik van +/- 1l per 1000km!!
Ik vind dit een grens uit de zestiger jaren .
met mijn rijstijl is het verloop tussen MAX en MIN in het kijkglas +/- 1500km.
Graag een reactie ,dan kunnen we de krachten bundelen.
Kijk ook eens op de "maximum-suzuki site" en dan het forum.
BANDIT 1200s gekocht in aug.2001.Hij verbruikt duidelijk olie alhoewel ik een rustige rijder ben.Mijn vorige bandt 1200 uit 1998 verbruikte geen olie.Mijn garantie loopt af per aug.2003.In de usa ,waar veel meer B12's rijden is dit
een hot item , daar wordt wel onder garantie de zuigers vervangen , maar allen bij gebuik van +/- 1l per 1000km!!
Ik vind dit een grens uit de zestiger jaren .
met mijn rijstijl is het verloop tussen MAX en MIN in het kijkglas +/- 1500km.
Graag een reactie ,dan kunnen we de krachten bundelen.
Kijk ook eens op de "maximum-suzuki site" en dan het forum.