Hi Eindeloos Online = vette rekening
Geplaatst: 16 apr 2010 14:25
Mijn zoon heeft zo'n "Eindeloos Online" abonnement afgesloten en dacht voor 10 euro per maand klaar te zijn. Veel centjes heeft hij niet dus dat leek een goed idee. Nu krijgt hij zijn eerste rekening binnen. Wat blijkt; een kleine 400 euro!!
Ik alle correspondentie nagekeken en de website doorzocht. Ik kon niets vinden over eventuele bundel limieten of zo. Hier op het forum vonden we de oorzaak. Zonder dit duidelijk kenbaar te maken brengt Hi torenhoge kosten in rekening wanneer je kiest voor nummerbehoud (tijdens de periode dat het nummer wordt omgezet). Hi verwijst naar informatie die gegeven wordt op de website. Volgens mijn advocaat is dit echter geen duidelijke communicatie. Nergens (al helemaal niet in de correspondentie) staat duidelijk dat Internetgebruik tijdens de nummer-overzet-periode hoge kosten met zich meebrengt. De koper wordt dus niet goed geinformeerd. Je zou het anders wel laten om te gaan Internetten.
Communicatie hierover met Hi is nagenoeg niet mogelijk. Achter de website zit een of andere robot die een warrige tekst (half Engels/half Nederlands) genereert. Als ik hierover bel dan wordt ik niet geloofd. Nee meneer dat kan echt niet...
Nou hier wat stukjes van de mail die ik kreeg van hi support:
"Binnen 4 moet numeriek zijn overgenomen Kan Worden deur Hi Het gaat deur jou gekozen abonnement"
"Heb IK EEN to This doorgestuurd Collega."
"IK wil Alle brieven en Hebreeën Hebreeën Nog Ze Nog Eens gelezen"
Nou, wat moet je nou met zoiets? Bellen helpt ook niet, je wordt niet geloofd. Er zit dus niets anders op dan juridische stappen te nemen.
Wellicht dat Radar hier eens wat aandacht aan zou kunnen spenderen zodat niet nog meer mensen hier de dupe van worden.
Ik alle correspondentie nagekeken en de website doorzocht. Ik kon niets vinden over eventuele bundel limieten of zo. Hier op het forum vonden we de oorzaak. Zonder dit duidelijk kenbaar te maken brengt Hi torenhoge kosten in rekening wanneer je kiest voor nummerbehoud (tijdens de periode dat het nummer wordt omgezet). Hi verwijst naar informatie die gegeven wordt op de website. Volgens mijn advocaat is dit echter geen duidelijke communicatie. Nergens (al helemaal niet in de correspondentie) staat duidelijk dat Internetgebruik tijdens de nummer-overzet-periode hoge kosten met zich meebrengt. De koper wordt dus niet goed geinformeerd. Je zou het anders wel laten om te gaan Internetten.
Communicatie hierover met Hi is nagenoeg niet mogelijk. Achter de website zit een of andere robot die een warrige tekst (half Engels/half Nederlands) genereert. Als ik hierover bel dan wordt ik niet geloofd. Nee meneer dat kan echt niet...
Nou hier wat stukjes van de mail die ik kreeg van hi support:
"Binnen 4 moet numeriek zijn overgenomen Kan Worden deur Hi Het gaat deur jou gekozen abonnement"
"Heb IK EEN to This doorgestuurd Collega."
"IK wil Alle brieven en Hebreeën Hebreeën Nog Ze Nog Eens gelezen"
Nou, wat moet je nou met zoiets? Bellen helpt ook niet, je wordt niet geloofd. Er zit dus niets anders op dan juridische stappen te nemen.
Wellicht dat Radar hier eens wat aandacht aan zou kunnen spenderen zodat niet nog meer mensen hier de dupe van worden.