eind augustus 2009 vakantie naar Port el Kant in Tunesie,Hotel Golf Residence wat een hotel! alles oud, aftands, overgeschilderd, schimmel in badkamer, koelkast zonder binnenwerk, en zoveel aangezet ijs in het vriesvak zodat de deur in feite niet meer dichtkon, ook veel schimmel in de koelkast. Geen balkonmeubilair, geen verlichting. In de Hamman kwam de manager steeds binnenlopen; 'om het personeel te controleren", we mochten van deze dames ook niet alles uittrekken omdat hij steeds binnenkwam...
bij aankomst de 1e kamer geweigerd en vervolgens op "de doehetzelf"kamer terechtgekomen; zelfgemaakte tafeltjes, een poef waar je doorheen zakte, behalve als je er niet op ging zitten....
klacht ingediend bij thuiskomst, maar ja geen enkele tegemoetkoming, had ik maar moeten doen in mijn vakantie zelf ( geen hostess meer dan 1x per week en moeilijk te bereiken) dan had ik wellicht nog een vergoeding gehad. In de gidsen van dit jaar komt dit hotel er weer goed uit, NIET dus, en het romantische tochtje in de paardenkoets naar strand is een paard en wagentje, volkomen onveilig om op te zitten en het paard wordt mishandeld, te schande voor woorden.
Dus daar vooral niet heengaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] touroperator Isropa
Re: touroperator Isropa
Ik heb eens op Zoover gekeken over de reacties van dit Hotel. Daar stond bovenaan een van de weinig negatieve berichten op van ene Carla waarschijnlijk door jou geplaatst tekst identiek. Echter het gros van de reacties waren lovend 117 berichten en een ruime 7 . Wellicht wil je een 3 sterren hotel in nederland vergelijken met een 3 sterren Hotel in Tunesie ja dan valt het erg tegen. Je kan voor weinig geld echt geen luxe verwachten.
gr Henk
gr Henk
Henk, ga er gewoon eens heen en het woordje integendeel....en vergelijken nou dat is in het geheel niet aan de orde. Ik weet wat ik gezien heb en hoe het was, stuur je graag de foto's!!
Op de site staan meer dan 100 foto's gemaakt door vakantiegangers er gaan ook meer dan 6 touroperators naar toe.Er staan een aantal foto's op van smerige randen in de badkamer, maar dat is in Turkije en Spanje ook vaak het geval bij de iets goedkopere hotels.Ik had vorig jaar in Turkije een goedkoop reisje met mijn dochter hotel was ook niet al te luxe en schoon voor 100 euro meer had ik wel een schoner Hotel gehad. Wij kregen bij inchecken een aftandse kamer maar de volgende dag na klagen gezorgd voor een vele malen luxere kamer. Het is alle waar naar zijn geld Ik zou je aanraden om eens op Zoover de reacties te lezen en hun foto's te bekijken.Tunesie is een arm land verwacht daar geen luxe en de hygiene is ook anders dan in Nederland wat voor hun schoon is is voor ons niet altijd acceptabel.De meeste andere reizigers zijn tevreden voor wat ze voor hun geld hebben gehad en gaan er voor de zoveelste maal heen. Er staat ook in de reacties vermeld dat het hotel vaak overboekt is vandaar dat ze in dit geval wellicht eerst een kamer aanbieden welke eigenlijk op de nominatie stond om opgeknapt te worden vrouwtje alleen die durft toch niet te weigeren.
Ik hoop dat je vakantie dit jaar beter wordt.
gr Henk
Ik hoop dat je vakantie dit jaar beter wordt.
gr Henk
-
Vraagje aan Carida:
heb je ter plaatse wel aangegeven dat je niet tevreden was over je kamer?
heb je ter plaatse wel aangegeven dat je niet tevreden was over je kamer?