Montel meubelspecialist
Geplaatst: 21 apr 2010 11:26
Op zaterdag 2 januari heb ik samen met mijn vriend een zwarte leren bankstel gekocht bij Montel meubelspecialist in het Arena meubelboulevard. De verkoper vertelde ons dat de levertijd tussen de 14 en 16 weken zou zijn i.v.m. de feestdagen (kerst en oud en nieuw).
Op maandag 29 maart kreeg ik een telefoontje van de klantenservice met de mededeling dat onze bank geleverd kon worden na Pasen en dan wel op dinsdag 6 april,
“Hoe mooi is dit wel niet he?” zei de medewerker nog enthousiast. Wij waren ontzettend blij want na 3 maanden te hebben gezeten op een verscheurde loveseat kijk je er wel uit naar je nieuwe grote bankstel.
Ze zouden het bankstel leveren in de ochtend tussen 7.00-12.00 uur. Mijn vriend heeft de ochtend vrij moeten nemen hiervoor aangezien wij beide werken. Om 10.30 uur kwamen ze binnen met 2 witte hoofdkussens. Mijn vriend rent naar het raam en ziet ze een witte bank uitladen in plaats van een zwarte die wij hebben besteld! Mijn vriend was sprakeloos en belde mij waardoor ik het verder heb af moeten handelen. Per direct heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Niemand kon mij vertellen wat er fout was gegaan en dat wij de volgende dag pas teruggebeld zouden worden.
Woensdag 7 april word ik om 11.00 uur gebeld door de klantenservice. Zij konden mij nog niet vertellen wat de fout was. Ze dachten aan een vergissing bij het inpakken??! Ik antwoordde toen met “laten we zeggen dat het blijkbaar een fout is geweest in de productie want er zaten namelijk ook 2 hoofdsteunkussens bij zoals we hadden besteld”. Zij vertelde mij dat een vergissing zeker niet het geval zou zijn en gaf ook aan dat zij enkel mailcontact hebben met de fabrikant en niet telefonisch. Dus zou er sowieso binnen 48 uur teruggemaild moeten zijn. Ik zou dus pas maandag 12 april terug worden gebeld.
Diezelfde dag ben ik samen met mijn vriend naar Montel meubelspecialist gegaan om onze verkoper aan te spreken over dit voorval. Tot onze grote verbazing schuift de, tijdens de verkoop een zeer behulpzame en enthousiaste man, ons probleem direct door naar de klantenservice en was verder niet bereidt om ons te helpen. Hiervoor gaf zijn leidinggevende geen toestemming voor. We hebben de verkoper duidelijk laten weten dat wij uiterlijk morgen een antwoord van hem verwachten betreffende onze bestelling.
Donderdag 8 april om 14.30 uur word ik gebeld door de klantenservice met de mededeling: het weldegelijk een fout van de klantenservice is geweest en dat zij een verkeerde kleurcode hebben doorgegeven aan de fabrikant. Afin, hoe word dit nu opgelost was mijn vraag en kreeg als antwoord “Nou mevrouw. we kunnen weer een nieuwe order voor u aanmaken alleen is er wel weer een wachttijd van 3 maanden!! “ Als vergoeding kon zij mij enkel een korting geven van € 150,-.!!! Ik heb vervolgens mijn vriend gebeld en we hebben besloten om onze aanbetaling van € 397,00 terug te vragen aangezien wij niet nog eens 3 maanden willen wachten en wij ook totaal geen vertrouwen meer hebben in deze klantenservice“ De Meubelman”.
Het feit dat de voorheen aardige verkoper zich compleet afscheidde van dit voorval en wij ook niet fatsoenlijk zijn behandeld door de klantenservice zijn ook de redenen geweest om af te zien van de koop.
Ik heb de klantenservice gebeld en aangegeven dat we er van afzien en onze aanbetaling terugwillen omdat we niet van plan zijn nog eens 3 maanden te wachten voor onze bankstel. Hiervoor was toestemming nodig die ze hoe gek het ook klinkt snel voor elkaar kreeg. De aanbetaling zou met 2 a 3 weken worden teruggestort. We wachten het af.
Op maandag 29 maart kreeg ik een telefoontje van de klantenservice met de mededeling dat onze bank geleverd kon worden na Pasen en dan wel op dinsdag 6 april,
“Hoe mooi is dit wel niet he?” zei de medewerker nog enthousiast. Wij waren ontzettend blij want na 3 maanden te hebben gezeten op een verscheurde loveseat kijk je er wel uit naar je nieuwe grote bankstel.
Ze zouden het bankstel leveren in de ochtend tussen 7.00-12.00 uur. Mijn vriend heeft de ochtend vrij moeten nemen hiervoor aangezien wij beide werken. Om 10.30 uur kwamen ze binnen met 2 witte hoofdkussens. Mijn vriend rent naar het raam en ziet ze een witte bank uitladen in plaats van een zwarte die wij hebben besteld! Mijn vriend was sprakeloos en belde mij waardoor ik het verder heb af moeten handelen. Per direct heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Niemand kon mij vertellen wat er fout was gegaan en dat wij de volgende dag pas teruggebeld zouden worden.
Woensdag 7 april word ik om 11.00 uur gebeld door de klantenservice. Zij konden mij nog niet vertellen wat de fout was. Ze dachten aan een vergissing bij het inpakken??! Ik antwoordde toen met “laten we zeggen dat het blijkbaar een fout is geweest in de productie want er zaten namelijk ook 2 hoofdsteunkussens bij zoals we hadden besteld”. Zij vertelde mij dat een vergissing zeker niet het geval zou zijn en gaf ook aan dat zij enkel mailcontact hebben met de fabrikant en niet telefonisch. Dus zou er sowieso binnen 48 uur teruggemaild moeten zijn. Ik zou dus pas maandag 12 april terug worden gebeld.
Diezelfde dag ben ik samen met mijn vriend naar Montel meubelspecialist gegaan om onze verkoper aan te spreken over dit voorval. Tot onze grote verbazing schuift de, tijdens de verkoop een zeer behulpzame en enthousiaste man, ons probleem direct door naar de klantenservice en was verder niet bereidt om ons te helpen. Hiervoor gaf zijn leidinggevende geen toestemming voor. We hebben de verkoper duidelijk laten weten dat wij uiterlijk morgen een antwoord van hem verwachten betreffende onze bestelling.
Donderdag 8 april om 14.30 uur word ik gebeld door de klantenservice met de mededeling: het weldegelijk een fout van de klantenservice is geweest en dat zij een verkeerde kleurcode hebben doorgegeven aan de fabrikant. Afin, hoe word dit nu opgelost was mijn vraag en kreeg als antwoord “Nou mevrouw. we kunnen weer een nieuwe order voor u aanmaken alleen is er wel weer een wachttijd van 3 maanden!! “ Als vergoeding kon zij mij enkel een korting geven van € 150,-.!!! Ik heb vervolgens mijn vriend gebeld en we hebben besloten om onze aanbetaling van € 397,00 terug te vragen aangezien wij niet nog eens 3 maanden willen wachten en wij ook totaal geen vertrouwen meer hebben in deze klantenservice“ De Meubelman”.
Het feit dat de voorheen aardige verkoper zich compleet afscheidde van dit voorval en wij ook niet fatsoenlijk zijn behandeld door de klantenservice zijn ook de redenen geweest om af te zien van de koop.
Ik heb de klantenservice gebeld en aangegeven dat we er van afzien en onze aanbetaling terugwillen omdat we niet van plan zijn nog eens 3 maanden te wachten voor onze bankstel. Hiervoor was toestemming nodig die ze hoe gek het ook klinkt snel voor elkaar kreeg. De aanbetaling zou met 2 a 3 weken worden teruggestort. We wachten het af.