BEN Discriminatie !!!!
Geplaatst: 21 apr 2010 12:38
Gisteren heb ik een contract afgesloten met BEN voor mobiel telefoneren.
In het confirmatie e-mail leest ik iets waarbij ik HOOGST onaangenaam verrast was.
In het e-mail was het volgende :-
Is je nationaliteit anders dan de Nederlandse dan moet je aan de koerier ook een bankafschrift kunnen tonen. Een uitdraai van telebankieren is ook een optie. De documenten mogen niet ouder zijn dan 2 maanden.
Ik ben Engels, woonachtig sinds 1975 in Nederland en echt niet gecharmeerd met duidelijk en openlijk discriminatie bij BEN in zijn behandeling van klanten.
Ik geloof Ben moet aan de tanden gevoeld worden over dit soort praktijk.
In het confirmatie e-mail leest ik iets waarbij ik HOOGST onaangenaam verrast was.
In het e-mail was het volgende :-
Is je nationaliteit anders dan de Nederlandse dan moet je aan de koerier ook een bankafschrift kunnen tonen. Een uitdraai van telebankieren is ook een optie. De documenten mogen niet ouder zijn dan 2 maanden.
Ik ben Engels, woonachtig sinds 1975 in Nederland en echt niet gecharmeerd met duidelijk en openlijk discriminatie bij BEN in zijn behandeling van klanten.
Ik geloof Ben moet aan de tanden gevoeld worden over dit soort praktijk.