LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn
kpn
Ik heb een probleem met KPN. Ik had een offerte opgevraagd via de mail (internet +bellen) die later schriftelijk totaal niet klopte en dus heb ik geannuleerd. Alles was goed en op tijd totdat ik een modem kreeg opgestuurd. Ik heb gebeld en vertelt dat ik alles geannuleerd had en geen modem wilde hebben, dus teruggestuurd alles in orde. Totdat op uitgerekend 1 april geen internet en geen telefoon, Telfort gebelt (mobiel) die ons vertelde dat KPN alles bij hun had geannuleerdvan ons. KPN weer gebelt (mobiel) nee die hadden niks geannuleerd want wij waren op tijd met annuleren geweesr bij hun (ook de brieven van gehad) Ondertussen zat ik 2 weken zonder internet en heb nog geen telefoon. KPN is via de mail niet te bereiken en ik maak steede meer mobiele kosten hoe kan ik een geldelijke tegemoetkoming krijgen van KPN en mogen zij zo mijn abonnemten opzeggen?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: kpn
Bijna onvindbaar (kostte me een paar minuten), maar HIER kun je het beste een klacht indienen:
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bi ... er/ask.php
Je moet wel een ontvangstbevestiging krijgen van KPN.
Brieven die je onaangetekend naar KPN stuurt, worden niet beantwoord!
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bi ... er/ask.php
Je moet wel een ontvangstbevestiging krijgen van KPN.
Brieven die je onaangetekend naar KPN stuurt, worden niet beantwoord!