Tring prijsverhoging
Geplaatst: 21 apr 2010 19:09
ik kreeg deze mail van Tringg :
Beste Tringger,
Bedankt dat je onze klant bent! Mede dank zij jou is Tringg in korte tijd een succes geworden.
Tringg is en blijft de eerste en enige dienst die je helpt om je telefoonkosten echt goed te beheersen: royale belbundels voor een bescheiden bedrag en geen onverwachte hoge rekeningen als je een keer wat meer gebruikt. We zijn blij dat onze klanten dit waarderen.
We willen Tringg graag zo houden maar worden net als alle bedrijven in de mobiele telecom geconfronteerd met prijsverhogingen. Daarom zijn we gedwongen een aantal wijzigingen door te voeren. Dit houdt in:
• De maandelijkse bedragen gaan met €5,- omhoog. Ondanks dat blijven we de aanbieder met de laagste minuutprijs!
• De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend. Omdat de Tringg bundels zo royaal zijn maakt dat eigenlijk alleen iets uit voor degenen die extreem veel bellen. De gemiddelde gebruiker zal er niets van merken.
• Deze wijzigingen gaan per 1 Mei 2010 in.
Ook na deze aanpassingen blijft Tringg de beste deal. We kunnen we ons echter ook voorstellen dat je het niet met deze wijzigingen eens bent. Daarom stellen we je in de gelegenheid om je Tringg-abonnement met ingang van je eerstvolgende serviceperiode kostenloos te annuleren. Bijvoorbeeld: je Tringg SIM is geactiveerd op 15 januari 2010; je besluit op 25 april dat je wilt opzeggen; de opzegging gaat dan in per 15 mei omdat dat de startdatum van de eerstvolgende serviceperiode is. Dit kun je doen via de Tringg website. We zetten dan je SIM stil en stoppen de automatische incasso.
Opzegging gaat zo:
• Ga naar de website en log in op My Tringg
• Vul het opzegformulier in
• We sturen je dan een automatische mail met het verzoek deze te bevestigen
• Als je deze bevestiging stuurt wordt de opzegging afgehandeld
Vanzelfsprekend willen we dat je klant blijft, vandaar dat we je binnenkort een leuke aanbieding zullen doen om je Tringg contract te verlengen. In de zomer van 2010 introduceren we Tringg All In, als opvolger van de bestaande Tringg-services. Nadere bijzonderheden volgen, maar we zijn er nu al zeker van dat je Tringg All In interessant zult vinden.
We hopen dat je nog lang een tevreden Tringg gebruiker zult zijn!
Met vriendelijke groet, Tringg
Volgens mij mag dat helemaal niet zomaar of wel ????!!!
Dus ik antwoord die mail met het volgende :
Goedendag,
Ik vind het belachelijk !!!
Jullie zullen het wel uitgedokterd hebben of dat jullie dit zomaar mogen doen maar ik ga het toch controleren.
Heb ik net een abonnement bij tringg aangesloten met aansluitkosten van ca. € 35 euro !!! gaan jullie ineens wat niet afgesproken is de prijs flink omhoog gooien Met 5,- en ook nog een die prijzen per minuut gaan berekenen is ook heel veel !!
Jullie zeggen dat het de gemiddelde gebruiker niet zal merken maar ik weet dat wel zeker !!
Jullie hebben nu gewoon even een prijsverhoging van ca. 30 % !!!!
Niet normaal echt niet en kan het gewoon niet geloven eigenlijk !!
Ik ga ook mailen naar tros radar en kassa !!
Dit is nog geen opzegging maar ik denk dat die volgt .
Ik neem aan dat dan ook de aansluitkosten terugverrekend worden ???!!!!!
Groeten
Guido van Erp
Wie weet wat je hieraan kunt doen ??
Beste Tringger,
Bedankt dat je onze klant bent! Mede dank zij jou is Tringg in korte tijd een succes geworden.
Tringg is en blijft de eerste en enige dienst die je helpt om je telefoonkosten echt goed te beheersen: royale belbundels voor een bescheiden bedrag en geen onverwachte hoge rekeningen als je een keer wat meer gebruikt. We zijn blij dat onze klanten dit waarderen.
We willen Tringg graag zo houden maar worden net als alle bedrijven in de mobiele telecom geconfronteerd met prijsverhogingen. Daarom zijn we gedwongen een aantal wijzigingen door te voeren. Dit houdt in:
• De maandelijkse bedragen gaan met €5,- omhoog. Ondanks dat blijven we de aanbieder met de laagste minuutprijs!
• De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend. Omdat de Tringg bundels zo royaal zijn maakt dat eigenlijk alleen iets uit voor degenen die extreem veel bellen. De gemiddelde gebruiker zal er niets van merken.
• Deze wijzigingen gaan per 1 Mei 2010 in.
Ook na deze aanpassingen blijft Tringg de beste deal. We kunnen we ons echter ook voorstellen dat je het niet met deze wijzigingen eens bent. Daarom stellen we je in de gelegenheid om je Tringg-abonnement met ingang van je eerstvolgende serviceperiode kostenloos te annuleren. Bijvoorbeeld: je Tringg SIM is geactiveerd op 15 januari 2010; je besluit op 25 april dat je wilt opzeggen; de opzegging gaat dan in per 15 mei omdat dat de startdatum van de eerstvolgende serviceperiode is. Dit kun je doen via de Tringg website. We zetten dan je SIM stil en stoppen de automatische incasso.
Opzegging gaat zo:
• Ga naar de website en log in op My Tringg
• Vul het opzegformulier in
• We sturen je dan een automatische mail met het verzoek deze te bevestigen
• Als je deze bevestiging stuurt wordt de opzegging afgehandeld
Vanzelfsprekend willen we dat je klant blijft, vandaar dat we je binnenkort een leuke aanbieding zullen doen om je Tringg contract te verlengen. In de zomer van 2010 introduceren we Tringg All In, als opvolger van de bestaande Tringg-services. Nadere bijzonderheden volgen, maar we zijn er nu al zeker van dat je Tringg All In interessant zult vinden.
We hopen dat je nog lang een tevreden Tringg gebruiker zult zijn!
Met vriendelijke groet, Tringg
Volgens mij mag dat helemaal niet zomaar of wel ????!!!
Dus ik antwoord die mail met het volgende :
Goedendag,
Ik vind het belachelijk !!!
Jullie zullen het wel uitgedokterd hebben of dat jullie dit zomaar mogen doen maar ik ga het toch controleren.
Heb ik net een abonnement bij tringg aangesloten met aansluitkosten van ca. € 35 euro !!! gaan jullie ineens wat niet afgesproken is de prijs flink omhoog gooien Met 5,- en ook nog een die prijzen per minuut gaan berekenen is ook heel veel !!
Jullie zeggen dat het de gemiddelde gebruiker niet zal merken maar ik weet dat wel zeker !!
Jullie hebben nu gewoon even een prijsverhoging van ca. 30 % !!!!
Niet normaal echt niet en kan het gewoon niet geloven eigenlijk !!
Ik ga ook mailen naar tros radar en kassa !!
Dit is nog geen opzegging maar ik denk dat die volgt .
Ik neem aan dat dan ook de aansluitkosten terugverrekend worden ???!!!!!
Groeten
Guido van Erp
Wie weet wat je hieraan kunt doen ??