Pagina 1 van 1

autobedrijf bleeker te hengelo iemand ervaringen?

Geplaatst: 23 apr 2010 14:05
door ersintje
ik ben al 7 keer naar dit opel bedrijf geweest en steeds met hetzelfde probleem ze hebben al aardig wat onderdelen vervangen maar het probleem is niet over.
mijn probleem is dat als je rijd met de auto in de 2de of 3de versnelling dat hij dan ''hikt''. heeft iemand ook dit probleem gehad en zo ja hoe is het te verhelpen?
het is een opel zafira 2005 nieuwe type met ongeveer 205000 op de teller staan
verder is de auto helemaal in orde alleen dit probleem blijft bestaan :( ik moet wel telkens rekeningen betalen over de vervangen onderdelen maar als dit niks verhelpt waarom hebben ze de onderdelen dan vervangen. ik heb ze ook gevraagd om gewoon de oude onderdelen erin te zetten of ze ten minste aan mij te geven maar als ik dat vraag zeggen dat ze de onderdelen niet meer hebben.
ik weet niet of ik de rekeningen nu moet betalen of wat te doen want dit bedrijf heeft dus onderdelen vervangen waarna mijn oude onderdelen opeens ''verdwenen'' zijn en het probleem er nog steeds is.
heeft iemand een goede raad voor mij alle hulp is welkom

Re: autobedrijf bleeker te hengelo iemand ervaringen?

Geplaatst: 23 apr 2010 18:47
door Mallemalle
ja, nie betalen als het probleem niet is opgelost

Re: autobedrijf bleeker te hengelo iemand ervaringen?

Geplaatst: 23 apr 2010 18:53
door JtC
Dat is natuurlijk niet de oplossing he :wink:

Probeer www.problemcar.nl eens. Ik denk dat je er mogelijk wel wijzer van wordt, er zitten mensen daar met veel ervaring (zowel eigenaren als monteurs/technici).

nb: mensen denken vaak dat de monteurs in merkgarages altijd meer verstand hebben van het specifieke merk, dan elders. Verkijk je hier niet op :wink:

Re: autobedrijf bleeker te hengelo iemand ervaringen?

Geplaatst: 23 apr 2010 19:06
door genux
Ik heb ZEER slechte ervaringen met BLEEKERGROEP. Het zijn grote oplichters en bieden totaal geen service. Kijk mijn vragen maar na die ik via dit forum heb gesteld.
In jou geval zou ik niet betalen en hun de kans geven om het probleem op te lossen. Vervolgens alleen datgene betalen wast in uw ogen acceptabel is.