Ik heb 2 vouchers van Center Parcs (CP) cadeau gehad. Maar ik kan die niet inwisselen als ik dat wil, alleen op momenten die CP bepaalt.
Ook icm andere kortingen kan het voucher niet ingewisseld worden.
Mag men 'mijn' geld (75€ cash en 7500 rentepunten) zo maar weigeren, CP krijgt toch 150€ in de hand?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inwisselen van rentepunten ING bij Center PArcs
-
Re: inwisselen van rentepunten ING bij Center PArcs
Ja, ze mogen je geld weigeren.
Zoals aan elke actie zitten ook aan ING rentepunten vouchers voorwaarden vast.
En daar mag Center Parks zelf over beslissen, dus over wanneer ze geaccepteerd worden en over of je korting op korting mag stapelen.
Dit is legaal.
Zoals aan elke actie zitten ook aan ING rentepunten vouchers voorwaarden vast.
En daar mag Center Parks zelf over beslissen, dus over wanneer ze geaccepteerd worden en over of je korting op korting mag stapelen.
Dit is legaal.
Korting op korting kan ik me nog voorstellen maar dit niet. Ik vind dit hetzelfde alsof ik mer een boekenbon wil betalen en in de winkel wordt gezegd: "Sorry mijnheer deze week accepteren we geen boekenbonnen".
-
Die vergelijking gaat niet op, want voor een boekenbon is al met geld betaald.
ING punten krijg je gratis omdat je spaart en daar verdient CP geen geld aan.
Dan mogen er voorwaarden aan vast ziten.
Jij wilt waarschijnlijk in het hoogseizoen je voucher gebruiken en dat mag vaak inderdaad niet.
ING punten krijg je gratis omdat je spaart en daar verdient CP geen geld aan.
Dan mogen er voorwaarden aan vast ziten.
Jij wilt waarschijnlijk in het hoogseizoen je voucher gebruiken en dat mag vaak inderdaad niet.
Ik probeer al drie jaar dat ding in te wisselen en omdat je met kinderen wegwilt zit je natuurlijk bijna altijd in het seizoen. Maar CP krijgt toch 150€ voor die bon en geen 75€ en 7500 rentepunten. Alleen betaal ik er 75 en ING betaalt er 75.
ING en Centerparks zullen hun commerciële afspraken vast wel geheim houden, maar je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat ING helemaal geen 75 euro meebetaalt aan jouw cadeaubon.jwm0029 schreef:Maar CP krijgt toch 150€ voor die bon en geen 75€ en 7500 rentepunten. Alleen betaal ik er 75 en ING betaalt er 75.