Pagina 1 van 1

Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 26 apr 2010 20:47
door mrssJ
Waarom o waarom moet ik 10 cent per minuut betalen om een storing in hun netwerk door te geven waardoor ik geen verbinding heb?
Als in een wijk geen verbinding is, hoeveel mensen gaan er dan bellen om de storing door te geven? x 10cpm...kassa....erg jamer van ziggo om aan de storingstelefoon te verdienen, ja kosten worden hiermee gedekt...ja dagggg ik betaal toch abbonement?
Nog even en je moet 10 cpm gaan betalen om 112 te bellen

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 26 apr 2010 21:09
door Chocomelk
Het is inderdaad schandalig als men een storing aan de telefoon heeft van
Ziggo, dan moet je inderdaad dat 10 cent per minuut nr bellen.
Terwijl als je klant bent van ziggo het gratis nr kan bellen vanaf je vaste telefoonlijn, moet die het wel doen natuurlijk.

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 26 apr 2010 22:59
door Pindakaaspotje
het is gewoon een lokaal tarief nummer (10 cent per minuut ofzo) daar maakt ziggo echt geen winst op.

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 27 apr 2010 08:50
door Guardian72
Pindakaaspotje schreef:het is gewoon een lokaal tarief nummer (10 cent per minuut ofzo) daar maakt ziggo echt geen winst op.
Even surfen op de Ziggo site levert op:
Telefonisch
Vraag, een wens of probleem? Onze klantenservice is iedere dag bereikbaar.
Telefoonnummer
1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo (gratis) of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut).ma – vr: 08:00 – 22:00 uur
weekend: 09:00 – 22:00 uur
Men had, in verband met "alle problemen door het samengaan van @Home, Multikabel en ???" na vele, vele klachten (onder andere op dit forum) het tarief tijdelijk verlaagd naar lokaal tarief. Blijf je nog genaaid achter als het een telefoonstoring was- want dan komen de mobiele kosten er nog eens bij.

Maar, als je nu naar de ziggo site gaat > help > contact > telefoonnummer zal je bovenstaande vinden.

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 27 apr 2010 14:52
door SirPeter
Het is of 10 cent of 0 cent en dan gaat iedereen die een simpel vraag heeft ook bellen. Dan sta je in de wacht. Dus of lange tijd in de wacht of 10 cent. Er moet gewoon een soort van drempel zijn.

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 27 apr 2010 15:27
door Guardian72
Drempel - mischien wel.

Maar EN 10 cent, en vaak minimaal 5, soms 10, en af en toe meer dan 15 minuten in de wacht moet dan niet kunnen.

En laat het daar nu net OOK wel eens flink mis gaan bij dergelijke bedrijven.
Het beeld ontstaat dan ook dat men het bewust doen - lekker incasseren.

Of het zo is weet ik niet - maar voor een SERVICE desk zou dit anders moeten.

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 01 mei 2010 13:52
door CaptainSlow
Ziggo is niet uniek hiermee, UPC, KPN en ongetwijfeld vele anderen doen dit ook.
Bij KPN kun je vele euro's kwijt zijn, ook als de fout bij hen ligt, en vaak wordt deze ook nog eens niet opgelost. :(

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 01 mei 2010 22:45
door wolk4life
je kan je belkosten voor een gedeelte terug halen bij ze achteraf... ze zullen t alleen niet zo snel uit hun eigen zeggen op t moment dat je ze aan de lijn heb... ben verder ook totaal niet fan van dit soort fratsen en ook niet van de ziggo klantenservice... :lol:

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 02 mei 2010 10:54
door makaske
Maar dat is bij KPN toch niet anders. Voor een storing kun je alleen maar bellen met 09000244 en na een uitgebreid keuzemenu moet je alles invullen en je keuze maken en dan maar wachten op een medewerker. Ik vraag me af hoeveel mensen er zitten want het duurt wel erg lang. Het wordt tijd dat misschien via RADAR dit probleem [weer] eens aan de orde wordt gesteld.
Vele mensen hebben hier last van en het is onredelijk als de storing door de provider zelf is veroorzaakt, bijv. door een software-update die goed is overgekomen.
Tijd voor aktie.....

Re: Ziggo storing doorgeven 10 cent per minuut

Geplaatst: 06 mei 2010 12:14
door berrie11
Laatst een storing telefonie gehad bij Ziggo. Paar keer mobiel gebeld met Ziggo 0900-1884. De kosten van € 11,62 zijn vergoed.