Pagina 1 van 1

problemen abonnement Telfort

Geplaatst: 28 apr 2010 12:24
door inge85
Een maand geleden heb ik een simonly abonnement bij Telfort afgesloten, maar ik heb er alleen nog maar problemen mee gehad. Ten eerste hadden ze mij een verkeerde (geblokkeerde) simkaart meegegeven. Ik kreeg een nieuwe simkaart die 1,5 week gewerkt heeft. Twee weken geleden werd mijn nummer ineens afgesloten. Ik heb al vier keer naar de klantenservice gebelt (dat mij erg veel geld heeft gekost) en ben al drie keer naar de Telfortwinkel gegaan. Elke keer beloofden ze mij terug te bellen (op een ander nr.) en het probleem binnen 24 uur op te lossen. Nog steeds is het probleem niet opgelost en nog nooit heeft een medewerker van telfort mij teruggebelt. Ik ben nu dus al twee weken telefonisch niet bereikbaar. Kan ik hiervoor een schadevergoeding krijgen?

Re: problemen abonnement Telfort

Geplaatst: 28 apr 2010 12:32
door WK2010
Ik zou dat abbo annuleren Telfort niets anders dan problemen.

Re: problemen abonnement Telfort

Geplaatst: 29 apr 2010 17:32
door Telfort webcare
@inge85

Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.

Daphne

Re: problemen abonnement Telfort

Geplaatst: 26 mei 2010 09:53
door r_great
Zou de medewerker van telfort ook op mijn probleem kunnen reageren
Zit door een inactieve simkaart al 4 dagen zonder mobiel heb al 4 keer gebeld (zonder resultaat)
Ze beloven een hoop maar ze doen zo weinig
Zal me benieuwen aan het eind van de maand of ze ook vergeten het abonnementsgeld af te schrijven!!
Richard