Pagina 1 van 6

Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 28 apr 2010 22:47
door Astrid1970
Advies ... koop niet bij Logo Kids.

Ruim twee weken geleden een tas met logo besteld bij Logo Kids.
Na enkele dagen kreeg ik een mail dat de tas verstuurd was..... echter na enkele dagen geen tas thuis.
Na diverse malen mailen en vervolgens maar eens bellen kreeg ik het antwoord dat de tas dan wel bij één van m'n buren afgegeven zou zijn.....
Nou niets hoor.

Nogmaals veel bellen en mailen maar steeds ontwijkende antwoorden. Vervolgens m'n geld terug ge-eist en dat is na flink aandringen gelukt.

Kom ik vandaag bij een kennis..... wat denk je....exact hetzelfde verhaal.
Advies .... niets kopen !!

Mijn vertrouwen in deze webwinkel is nul !!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 29 apr 2010 07:28
door tennis
Astrid1970 schreef:Advies ... koop niet bij Logo Kids.

Ruim twee weken geleden een tas met logo besteld bij Logo Kids.
Na enkele dagen kreeg ik een mail dat de tas verstuurd was..... echter na enkele dagen geen tas thuis.
Na diverse malen mailen en vervolgens maar eens bellen kreeg ik het antwoord dat de tas dan wel bij één van m'n buren afgegeven zou zijn.....
Nou niets hoor.

Nogmaals veel bellen en mailen maar steeds ontwijkende antwoorden. Vervolgens m'n geld terug ge-eist en dat is na flink aandringen gelukt.

Kom ik vandaag bij een kennis..... wat denk je....exact hetzelfde verhaal.Advies .... niets kopen !!

Mijn vertrouwen in deze webwinkel is nul !!
Ergens klopt iets niet in het verhaal.
Zij hebben de tas opgestuurd en is bij de buren afgeleverd en toch krijg je het geld terug!
Dat jou kennis toevallig hetzelfde verhaal heeft, verbaasd mij niet, want je bent natuurlijk boos en de webwinkel moet nu boeten.
Ik denk, dit is met een sisser afgelopen en je hebt het geld terug, dus waarom nog zoveel moeite doen!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 29 apr 2010 07:56
door dagmar1970
Ik ben toevallig die kennis en ja, mij is precies hetzelfde overkomen!

Heb een setje van Mepal besteld en toen het niet aankwam een mailtje gestuurd met de vraag of Logokids kon checken waar het setje nu was. Ik kreeg geen reactie op de mail. Na een week gaan bellen, dame in kwestie zou terug bellen als ze weer op haar werkplek was. Ik kreeg inderdaad ook het verzoek bij de buren na te vragen of het daar bezorgd was. Zo gezegd zo gedaan. Weer teruggebeld en aangegeven dat het setje niet bezorgd was. Ik kreeg per email de melding dat Logokids een nieuw setje zou verzenden, nog voor het vorige weekend.
Tot op vandaag niets ontvangen... Ik heb gisteren nog een keer gebeld, kreeg geen gehoor. Toen 's avonds maar een mailtje gestuurd met het dringende verzoek het geld retour over te maken.

Hopelijk komt mijn geld terug, maar mijn advies aan alle anderen is: koop niets bij Logokids!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 29 apr 2010 08:12
door Astrid1970
tennis schreef: Ergens klopt iets niet in het verhaal.
Zij hebben de tas opgestuurd en is bij de buren afgeleverd en toch krijg je het geld terug!
Dat jou kennis toevallig hetzelfde verhaal heeft, verbaasd mij niet, want je bent natuurlijk boos en de webwinkel moet nu boeten.
Ik denk, dit is met een sisser afgelopen en je hebt het geld terug, dus waarom nog zoveel moeite doen!
De tas is dus nooit bij de buren afgeleverd !!
Dit is het verhaal dat LogoKids je verteld.

Ik heb nu mijn geld terug maar wil anderen wel waarschuwen vandaar het bericht.
En...ik ben niet snel boos ...maar wel erg teleurgesteld in LogoKids

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 04 mei 2010 17:47
door gjmoerland
inderdaad koop niks bij logo kids!!! Heb 4 weken geleden spullen besteld nog steeds niets binnen en volgens haar woorden zou ze het al 2x verstuurd hebben 1x via selektvracht en 1x via TNT. Heb ze na vele malen mailen en bellen nu eindelijk aan de telefoon gehad en heb het geld terug geeist. Ze zou het overmaken. Dus nu maar afwachten.......
Dat mens liegt alles aan elkaar!!!!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 18 mei 2010 20:48
door arrozeboom
Hier idem. Op 22 april al spullen besteld. Een lunchset, gymtas en deurstickers. Eerst na niet ontvangen gebeld. Loze beloften gekregen. Zending was per abuis naar een verkeerd adres verstuurd, zou opnieuw verstuurd worden, maar kregen wederom niets. Telefonisch waren ze steeds slechter bereikbaar. Ook via een vast nummer 1 keer kontact gekregen, maar daarna ook nooit weer
Toen kregen we de keuze om het geld terug te krijgen of nogmaals de zending dan maar aangetekend aan te bieden. Maar weer niets ontvangen. Nu krijgen we ze mobiel, op een vast nummer en per e-mail niet meer te pakken. Heb de voicemail ingesproken. Heb nu mijn geld terug geeist. Gaan nog proberen het bedrag van over de 50 euro terug te krijgen via de bank. Anders gaan we aangifte doen bij de politie van oplichterij en fraude.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 25 mei 2010 19:37
door gjmoerland
Ik ben ook al 2 weken bezig om mijn geld terug te krijgen........ ik krijg de ene leugen na de andere te horen!!!!! Vreselijk.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 26 mei 2010 19:46
door dagmar1970
Ik heb uiteindelijk mijn geld teruggekregen, echter pas na 3 weken!
Inderdaad, mevrouw verteld de ene leugen na de andere. Bijzonder als je zo zaken moet doen, dat houd je niet lang vol denk ik maar!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 11 jun 2010 20:04
door ynsketje
Beste,

ook wij hebben slechte ervaring met logokids. Bijna zelfde verhaal. Zogezegd verzonden, vraag om opnieuw te mogen verzenden, en dan nog steeds niets aankrijgen. Heb ondertussen al een paar keer gevraagd, en uiteindelijk geëist om mijn geld terug te krijgen, maar krijgen geen antwoord. (en ook geen geld)
Hoe hebben jullie je geld teruggekregen? En welke stappen moeten we ondernemen als we ons geld niet terugkrijgen? En wie moeten we verwittigen zodat er niet andere slachtoffers gemaakt worden?

Groetjes

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 12 jun 2010 20:58
door anneloeseichhorn
Tja ook wij hebben slechte ervaringen! Twee schooltassen besteld en betaald,
nooit iets thuisgestuurd gekregen. Het is een keer gelukt om de dame aan de telefoon te krijgen, ze beloofde me terug te bellen als ze thuis was maar niks meer gehoord! Nu zijn ze helemaal niet meer te bereiken, niet via de vaste lijn ook niet 06 en mail komt ook terug!
Ik ga even zoeken naar welke stappen er ondernomen moeten worden.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 12 jun 2010 23:39
door Miss Tascha
Domeinnaam logokids.nl
Status actief
Houder s blaaser
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Transip BV
Schipholweg b
2316XB LEIDEN
Nederland
Technische contactpersonen [email protected]
Domeinnaamservers ns0.transip.net
ns1.transip.nl 80.69.69.69
ns2.transip.eu
Datum registratie 2009-09-22
Administratie door NL Domain Registry

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 14 jun 2010 10:17
door anneloeseichhorn
Ik heb contact opgenomen met multipay die de internetbetalingen voor logo kids doen. Zij sturen de klacht door naar deze mevrouw. Dus als we dit allemaal doen.........? Ook de site dutch gifts is van haar en kado en zo ook.......?

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 14 jun 2010 22:26
door angie076
Op 24 mei heb ik een tas besteld als kado, niet naar mijn eigen adres, maar als verrassing naar mijn neefjes adres. 3-5 werkdagen levertijd.
Een week later heb ik logokids gebeld en gemaild, zonder antwoord.
Op 2 juni kreeg ik een mail dat de tas verstuurd was, vond ik al laat, maar beter dan niet..
De verrassing is er inmiddels af, mijn neefje heeft de tas nog niet ontvangen, ik heb weer gebeld en gemaild, zonder resultaat..
Welke stappen kan ik ondernemen? Als je ziet hoeveel mensen hier al slachtoffer zijn van deze site, schandalig dat die website nog gewoon online staat
:shock:

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 15 jun 2010 10:43
door Sjoerd Romers
Mijn vrouw wacht ook nogsteeds (al 3 weken) op haar bestelling.

De gegevens die ik kon vinden zijn:

LOGOKIDS
Spechtenkamp 162
3607 KJ Maarssen

www.logokids.nl
[email protected]
tel 06 19 45 2157

BTW: NL139242594B01
KVK: 30222865

Kan er geen klacht bij de KvK worden ingediend?

Domein gegevens zijn:

Domeinnaam logokids.nl
Status actief
Houder s blaaser
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Transip BV
Schipholweg b
2316XB LEIDEN
Nederland
Technische contactpersonen [email protected]
Domeinnaamservers ns0.transip.net
ns1.transip.nl 80.69.69.69
ns2.transip.eu
Datum registratie 2009-09-22
Administratie door NL Domain Registry

TransIP is een internet bedrijf wat hosting doet, dus die hebben er niets mee te maken.
Bright Retail waar het domein eerst is bij stond is een webdesign bedrijf in Vianen, die heb ik gebeld en nemen wel op, maar die hebben alleen de site ontworpen voor S Blaaser. Verder hadden zij ook geen andere contact gegevens.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 24 jun 2010 21:23
door marian79
Ik had een bestelling gedaan en had daar nog en vraagje over. Probeerde via de mail en via de telefoon (06 en vast) ze te bereiken, maar geen gehoor....

Toen ben ik eens gaan googlen en vond deze reacties, balen! Ik heb ze een mail gestuurd en ze gesommeerd mijn geld teerug te storten, nu wachten op antwoord, anders ga ik mijn geld maar halen op het opgegeven adres.....

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 25 jun 2010 22:23
door cess
ook ik ben een gedupeerde van logokids.

Mijn bestelling is ook nooit aangekomen, sharon zou mij terug bellen.. maar helaas zij belt niet en ook ik kan haar nu niet meer bereiken.

Weg 40 euro of.....

Heb haar een mail gestuurd met het dringende advies voor maandag bedrag terug te storten op mijn rekening.
Anders ga ik aangifte doen.

Hebben jullie dat ook allemaal gedaan?

Ik zag dat 1 iemand geld teurg heeft gekregen, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 25 jun 2010 23:46
door Miss Tascha
Sjoerd Romers schreef: TransIP is een internet bedrijf wat hosting doet, dus die hebben er niets mee te maken.
Bright Retail waar het domein eerst is bij stond is een webdesign bedrijf in Vianen, die heb ik gebeld en nemen wel op, maar die hebben alleen de site ontworpen voor S Blaaser. Verder hadden zij ook geen andere contact gegevens.
Dat lijkt mij zéér onwaarschijnlijk. Zij hebben immers opdracht gekregen van deze persoon, en ook bij deze persoon de rekening/kosten geïnd.
En ze kunnen het wel hosten, maar waar sturen zij dan de rekeningen heen? Of doen ze dat tegenwoordig gratis? Dat ze het niet willen verstrekken, kan ik me nog iets bij voorstellen.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 28 jun 2010 12:58
door Sjoerd Romers
Ik hou de site in de gaten omdat wij nog steeds onze bestelling niet hebben ontvangen.

www.sidn.nl geeft nu dit:

Domeinnaam logokids.nl
Status actief
Houder Het Kado en ZO
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Byte Internet
Rokin 52
1012KV AMSTERDAM
Nederland
Technische contactpersonen [email protected]

Weer naar een andere partij dus? Er staan nu ook geen contact gegevens meer bij van Logokids of S Blaaser.
Ik vind het wel vreemd dat een site in 1 maand 3 keer van adres is veranderd.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 29 jun 2010 16:57
door marian79
Ik heb een paar keer gemaild en vandaag is zowaar mijn bestelde voedingsarmband met de post gearriveerd. Wel heb ik gevraagd of het nou echt zo ver moest komen dat ik mijn geld persoonlijk moest komen halen, want ik hád het gedaan als ik volgende week nog niets binnen had. Het is voor mij dan een principekwestie en ookal zou ik dan de helft van het geld al kwijt zijn aan benzine... :lol:

Maar goed, hier dus succes gehad met indringend mailen...!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 29 jun 2010 17:10
door marian79
Ik vergeet er nog bij te vermelden dat ik niet bij logokids.nl maar bij dutch-gifts.nl heb besteld. Maar het komt op hetzelfde neer want de contactgegevens zijn hetzelfde.