Garantie samsung monitoren
Geplaatst: 03 mei 2010 18:07
Hallo,
Ik heb in februari 2008 een LCD monitor via een online winkel besteld. De Samsung SyncMaster 2333HD is het betreffende scherm. Ik heb het scherm al een keer terug moeten sturen omdat er een piepend geluid uit kwam. Nu heb ik een verticale streep pixels die geel op kleuren (zit dus met een gele streep).
Samsung biedt op elk scherm 3 jaar garantie, wat dus betekend dat mijn scherm binnen de garantie periode valt. Ik ga ook uiteraard aanspraak doen op mijn garantie. 5 jaar vind ik een redelijke periode waarin het product het gewoon moet doen. Alleen omdat ik nu al 2 keer problemen heb denk ik niet dat mijn product het 5 jaar gaat volhouden.
Kan ik na de volledige garantie periode van 3 jaar (bij een groot bedrijf als Samsung) nog enig beroep doen op (enige) garantie. Of zit je als klant met de gebakken peren?
Nog voer voor de discussie. Samsung heeft de garantie periode op LCD monitoren verkort tot 2 jaar (bron).
Ik heb in februari 2008 een LCD monitor via een online winkel besteld. De Samsung SyncMaster 2333HD is het betreffende scherm. Ik heb het scherm al een keer terug moeten sturen omdat er een piepend geluid uit kwam. Nu heb ik een verticale streep pixels die geel op kleuren (zit dus met een gele streep).
Samsung biedt op elk scherm 3 jaar garantie, wat dus betekend dat mijn scherm binnen de garantie periode valt. Ik ga ook uiteraard aanspraak doen op mijn garantie. 5 jaar vind ik een redelijke periode waarin het product het gewoon moet doen. Alleen omdat ik nu al 2 keer problemen heb denk ik niet dat mijn product het 5 jaar gaat volhouden.
Kan ik na de volledige garantie periode van 3 jaar (bij een groot bedrijf als Samsung) nog enig beroep doen op (enige) garantie. Of zit je als klant met de gebakken peren?
Nog voer voor de discussie. Samsung heeft de garantie periode op LCD monitoren verkort tot 2 jaar (bron).