Door fout t-mobile moet ik incassokosten betalen.
Geplaatst: 04 mei 2010 12:44
Ik heb deze mail naar t mobile gestuurd. Daar staat alles in uitgelegd.
Geachte heer/mevrouw,
Tot mijn grote verbazing krijg ik vandaag op 27 maart 2010 een brief van Lindorff.
In verband met een gebrekenstelling. En of ik voor 1 april even 142,87 wil betalen. Tot mijn grote verbazing weet ik hier totaal niet waarover het gaat.
Ik heb meteen contact gezocht met Lindorff en gevraagd waarover het gaat. Nu bleek het te gaan om de datums van 5 april, 5 juni, 5 juli 2007.
Deze aanmaningen blijken aangekomen te zijn op adres. Zuiderstraat ** postcode ****. Ik woon hier al jaren niet meer, en dit is ook bekend bij jullie.
Aangezien mijn abonnement toen is over gesloten naar een ander abonnement met ander nummer.
Ik ben toen verhuisd naar de ****in ****. Ook hier nooit een enkele brief van jullie ontvangen.
Maar wel gewoon de facturen ontvangen en altijd netjes altijd betaald. Ik ben toen op 4 Juli 2008 samen met mijn vriendin gaan samenwonen op adres.
****. Netjes ook weer een verhuisbericht gestuurd naar jullie.
Ook dit is gewoon netjes bij jullie overgekomen en heb weer gelijk de facturen ontvangen.
Maar in dit huis hadden we totaal geen bereik. En hebben hierover gelijk contact met jullie opgenomen.
Jullie enige oplossing was dat ik kosteloos het abonnement zou mogen opzeggen.
Dit hebben we toen gedaan. En hebben ook gelijk een brief van jullie ontvangen dat we de desbetreffende telefoon moesten opsturen.
Dit hebben we gedaan en alles zou nu opgelost worden. Wij zijn gewoon op zoek gegaan naar een andere aanbieder.
Wij waren zeer blij dat jullie dit hebben opgelost en wij weer vrolijk kunnen bellen.
Maar vanochtend ben ik zeker niet te spreken over T-Mobile. Ik heb ook contact gehad met jullie, en ben zeer vriendelijk geholpen.
Alleen deze mevrouw heeft alles voor me uitgezocht, en is tot de ontdekking gekomen dat dit alles op een oud adres heeft afgespeeld.
Het blijkt te gaan om bedragen. 2x 26,50 en 1 x 41,50. Totaal bedrag van: 94,50. Dus totaal aan incassokosten 48,28. Dit moet ik nu ook nog gaan betalen.
Omdat gewoon blindelings alles naar dat adres hebben opgestuurd. Terwijl als je iets verder als je neus lang is had gekeken.
Je kon zien dat we gewoon verhuisd waren. Nu vind ik het zeer spijtig dat ik vanochtend ineens een brief op de mat krijg.
Dat ik en een BKR registratie heb en even 142,87 wil gaan betalen. Nu ben ik ook zeer teleurgesteld in jullie.
Want als er iets mis was gegaan in jullie administratie en je had netjes een excuus brief gestuurd, dat wij jullie nog een bedrag zijn verschuldigd.
Dan hadden we hier wel uitgekomen. Maar het moet niet zo zijn dat door jullie schuld.
Ik nu even alle incassokosten moet gaan betalen en ook nog een BKR registratie heb.
Ik heb hierdoor ook besloten om een klacht in te dienen, en jullie in de gelegenheid wil stellen om alles op te lossen voor ons. Hoop dat jullie dit ook doen.
Mocht het niet naar tevredenheid worden opgelost, dan krijgen jullie ook gewoon een registratie. Maar dan op beeld.
Dan zal ik zorgen dat ieder programma, dat over zulke zaken gaat het voor ons gaat uitzoeken. Waaronder Radar.
Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nu heb ik nog steeds niks ontvangen. En vandaag maar weer eens gebelt. Ik heb inmiddels al wel betaald. Maar wil me incassokosten en de rest zowiezo terug. De klantenservice verteld me dood leuk dat ze niks kunnen doen en dat het mijn eigen verantwoordelijk is. En dat er allang een brief is verstuurd naar ons adres. Terwijl dit niet ontvangen is. Maar het is toch niet mijn verantwoordelijk heid als hun alle post goed doorsturen behalve over dit geval. Ik ga toch niet 3 jaar lang mijn post doorsturen. Wat kan ik nu nog doen?
Geachte heer/mevrouw,
Tot mijn grote verbazing krijg ik vandaag op 27 maart 2010 een brief van Lindorff.
In verband met een gebrekenstelling. En of ik voor 1 april even 142,87 wil betalen. Tot mijn grote verbazing weet ik hier totaal niet waarover het gaat.
Ik heb meteen contact gezocht met Lindorff en gevraagd waarover het gaat. Nu bleek het te gaan om de datums van 5 april, 5 juni, 5 juli 2007.
Deze aanmaningen blijken aangekomen te zijn op adres. Zuiderstraat ** postcode ****. Ik woon hier al jaren niet meer, en dit is ook bekend bij jullie.
Aangezien mijn abonnement toen is over gesloten naar een ander abonnement met ander nummer.
Ik ben toen verhuisd naar de ****in ****. Ook hier nooit een enkele brief van jullie ontvangen.
Maar wel gewoon de facturen ontvangen en altijd netjes altijd betaald. Ik ben toen op 4 Juli 2008 samen met mijn vriendin gaan samenwonen op adres.
****. Netjes ook weer een verhuisbericht gestuurd naar jullie.
Ook dit is gewoon netjes bij jullie overgekomen en heb weer gelijk de facturen ontvangen.
Maar in dit huis hadden we totaal geen bereik. En hebben hierover gelijk contact met jullie opgenomen.
Jullie enige oplossing was dat ik kosteloos het abonnement zou mogen opzeggen.
Dit hebben we toen gedaan. En hebben ook gelijk een brief van jullie ontvangen dat we de desbetreffende telefoon moesten opsturen.
Dit hebben we gedaan en alles zou nu opgelost worden. Wij zijn gewoon op zoek gegaan naar een andere aanbieder.
Wij waren zeer blij dat jullie dit hebben opgelost en wij weer vrolijk kunnen bellen.
Maar vanochtend ben ik zeker niet te spreken over T-Mobile. Ik heb ook contact gehad met jullie, en ben zeer vriendelijk geholpen.
Alleen deze mevrouw heeft alles voor me uitgezocht, en is tot de ontdekking gekomen dat dit alles op een oud adres heeft afgespeeld.
Het blijkt te gaan om bedragen. 2x 26,50 en 1 x 41,50. Totaal bedrag van: 94,50. Dus totaal aan incassokosten 48,28. Dit moet ik nu ook nog gaan betalen.
Omdat gewoon blindelings alles naar dat adres hebben opgestuurd. Terwijl als je iets verder als je neus lang is had gekeken.
Je kon zien dat we gewoon verhuisd waren. Nu vind ik het zeer spijtig dat ik vanochtend ineens een brief op de mat krijg.
Dat ik en een BKR registratie heb en even 142,87 wil gaan betalen. Nu ben ik ook zeer teleurgesteld in jullie.
Want als er iets mis was gegaan in jullie administratie en je had netjes een excuus brief gestuurd, dat wij jullie nog een bedrag zijn verschuldigd.
Dan hadden we hier wel uitgekomen. Maar het moet niet zo zijn dat door jullie schuld.
Ik nu even alle incassokosten moet gaan betalen en ook nog een BKR registratie heb.
Ik heb hierdoor ook besloten om een klacht in te dienen, en jullie in de gelegenheid wil stellen om alles op te lossen voor ons. Hoop dat jullie dit ook doen.
Mocht het niet naar tevredenheid worden opgelost, dan krijgen jullie ook gewoon een registratie. Maar dan op beeld.
Dan zal ik zorgen dat ieder programma, dat over zulke zaken gaat het voor ons gaat uitzoeken. Waaronder Radar.
Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nu heb ik nog steeds niks ontvangen. En vandaag maar weer eens gebelt. Ik heb inmiddels al wel betaald. Maar wil me incassokosten en de rest zowiezo terug. De klantenservice verteld me dood leuk dat ze niks kunnen doen en dat het mijn eigen verantwoordelijk is. En dat er allang een brief is verstuurd naar ons adres. Terwijl dit niet ontvangen is. Maar het is toch niet mijn verantwoordelijk heid als hun alle post goed doorsturen behalve over dit geval. Ik ga toch niet 3 jaar lang mijn post doorsturen. Wat kan ik nu nog doen?