Kpn sluit zomaar nieuw abonnement af
Geplaatst: 04 mei 2010 14:01
In december 2009 kregen wij storing met internet en telefoon bij de kpn ik heb toen meerdere malen gebeld en
pas naar een paar weken is het opgelost. 24 Januari hadden wij alweer een storing en toen heb ik gebeld en is het
opgelost. Toen kwam ik erachter dat ze elke maand 5euro teveel afgeschreven en dat bleek voor een service pakket
te zijn waar wij niet zelf om gevraagd hadden. Uiteindelijk zeiden ze dat het goed kwam en dat we ons geld weer zouden
krijgen, dat is ook gebeurd.
Maar door dit alles was ik er flauw van en ik heb dus gelijk gevraagd hoelang de opzegtermijn is, ze zeiden 1maand.
Een paar dagen later heb ik ziggo gebeld om daar heen te gaan met alles en dat kon en zij zouden de opzegging voor
ons doen. Per 26april was het opgezegt. Nu hebben ze van de kpn 360.00 van onze rekening afgeschreven, ik schrok ervan
en ik ben gelijk gaan bellen. Nu blijkt dat toen ik gebeld heb in januari, die mevrouw van de kpn zomaar een nieuw
abonnement heeft afgesloten en die 360.00 euro dus een boete/contractbreuk is en die betaalt moet worden omdat in
hun systeem staat dat ik dat afgesloten heb maar ik heb er ook nooit een brief van gehad, terwijl ik vragen heb gesteld over de opzegging.
Aan de telefoon word je niet vriendelijk geholpen en zeggen ze alleen maar sorry het staat in het systeem dus u
moet gewoon betalen, daar kunnen we niks aan doen.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Maar ik vind het te gek voor woorden dat dat zomaar kan.
Als ik ergens heen bel omdat we weer een storing hebben en vragen over een opzeg termijn stel, dat de kpn dus gewoon
een wijzinging erin kan zetten waardoor we nu een dikke boete moeten betalen.
Ik ben toch zeker niet gek dat ik ergens weg wil door die storingen en dan toch maar een nieuw abonnement afsluiten bij de kpn..?? Hoe kom ik hier vanaf ?
pas naar een paar weken is het opgelost. 24 Januari hadden wij alweer een storing en toen heb ik gebeld en is het
opgelost. Toen kwam ik erachter dat ze elke maand 5euro teveel afgeschreven en dat bleek voor een service pakket
te zijn waar wij niet zelf om gevraagd hadden. Uiteindelijk zeiden ze dat het goed kwam en dat we ons geld weer zouden
krijgen, dat is ook gebeurd.
Maar door dit alles was ik er flauw van en ik heb dus gelijk gevraagd hoelang de opzegtermijn is, ze zeiden 1maand.
Een paar dagen later heb ik ziggo gebeld om daar heen te gaan met alles en dat kon en zij zouden de opzegging voor
ons doen. Per 26april was het opgezegt. Nu hebben ze van de kpn 360.00 van onze rekening afgeschreven, ik schrok ervan
en ik ben gelijk gaan bellen. Nu blijkt dat toen ik gebeld heb in januari, die mevrouw van de kpn zomaar een nieuw
abonnement heeft afgesloten en die 360.00 euro dus een boete/contractbreuk is en die betaalt moet worden omdat in
hun systeem staat dat ik dat afgesloten heb maar ik heb er ook nooit een brief van gehad, terwijl ik vragen heb gesteld over de opzegging.
Aan de telefoon word je niet vriendelijk geholpen en zeggen ze alleen maar sorry het staat in het systeem dus u
moet gewoon betalen, daar kunnen we niks aan doen.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Maar ik vind het te gek voor woorden dat dat zomaar kan.
Als ik ergens heen bel omdat we weer een storing hebben en vragen over een opzeg termijn stel, dat de kpn dus gewoon
een wijzinging erin kan zetten waardoor we nu een dikke boete moeten betalen.
Ik ben toch zeker niet gek dat ik ergens weg wil door die storingen en dan toch maar een nieuw abonnement afsluiten bij de kpn..?? Hoe kom ik hier vanaf ?