Ik zou terug reizen op 17 april om 11.15 uur met Air Berlin, van Bankok naar Dusseldorf. Ik moest op 16 april (36 uur van te voren) gewoon per E-web inchekken op internet. Dat heb ik netjes gedaan en ben ook netjes naar Bangkok gegaan. Ik kom aan de balie en werd meteen weg geleid naar een bus, die klaar stond. We werden naar een hotel gebracht, in Bangkok, maar 35 km uit het centrum. In de omgeving was totaal niets te doen. Na 1 dag ben ik terug gegaan naar mijn vertrouwde hotel in Pattaya, waar ik 4 weken heb gelogeerd.
Want Air Berlin wilde maar 1 dag betalen (hotel en verzorging, maar ontbijt hebben we al gemist omdat we pas na 11 uur in het hotel aankwamen en er maar tot 11 uur maar ontbeten kon worden. En deze voucher was NIET geldig de volgende dag. Minibar moesten we zelf betalen. Dit hotel kostte ons 2400 bath per dag, als we zouden blijven.
Cheaptickets.nl wilde niets doen, ik moest maar contact opnemen met Air Berlin.. ik had de ticket, reisverzekering met extra medische kosten, ticketverzekering, costumer service tax en annuleringsverzekering. bij hun gekocht. Zij wilden zelfs niet laten weten bij wie ik verzekerd was en polisnummer heb ik nooit van hen ontvangen.
Dus ik heb op 19 april Air Berlin gebeld op Bangkok Airport en daar kreeg ik te horen dat ik pas 3 mei zou kunnen vliegen !!,
Ik heb bij familie geld moeten lenen om mijn extra verblijf te kunnen betalen, want het loopt toch wel in de papieren
Ik heb de claim brief van Tros radar ingevuld en een totaal bedrag van 2557 euro ingediend bij Air Berlin, voor 15 dagen hotel, verzorging, extra taxi kosten, en loonderving en nog wat kleine kosten, zoals geldtransfers en zo.
Heb ik het zo goed gedaan?