Hoe Wehkamp met klanten omgaat :(
Geplaatst: 07 mei 2010 19:41
26 april zat ik op de site van Wehkamp, op zoek naar een boxspring (bed).
Er stond een mooie tussen, ik heb die besteld en meteen het geld via I-deal overgemaakt.
Er stond 1 week levertijd. Na 2 weken gebeld naar Wehkamp want er stond nog steeds 1 week levertijd. Wehkamp zei dat het bed nog niet op voorraad was, dat kan ik begrijpen, dus ik wachtte weer netjes af.
Na een maand zonder iets te horen van Wehkamp had ik geen geduld meer en heb ze gebeld.
Het bed was nog niet op voorraad. Die avond heb ik mijn bestelling geanuleerd samen met de medewerkster van Wehkamp en een ander soortgelijk bed besteld, die was wel eerder leverbaar.
Inderdaad kreeg ik netjes een sms met de datum en tijd dat het bed geleverd zou worden. Dat was dus donderdag 6 mei tussen 13:30 en 17:15.
Ik heb een fulltime baan, dus ik heb die dag vrij genomen van mijn werk.
De hele dag de deur niet uitgeweest, want ik wilde de bezorger niet mislopen.
Het was inmiddels 17:15 en er was niemand geweest. Ik om 17:30 Wehkamp gebeld en gevraagd of de bezorger nog kwam. De medewerkster zei dat hij misschien nog kon komen en dat ik moest wachten. Zo niet dan moest ik hun weer bellen (0900 voor de zoveelste keer).
Ik voelde me slecht behandeld, maar dit was nog niet alles. Dezelfde avond heb ik via de site van Wehkamp een mail gestuurd en daarin op een nette manier aangegeven dat ik het een slechte service vind van Wehkamp.
Vandaag bekijk ik mijn bankafschrift online en wat zie ik daar.
Wehkamp heeft het bedrag overgemaakt naar mijn rekening.
Ik heb dus nog geen één keer contact van hun kant gehad, zij beslissen dus zelf zonder overleg met de klant wat er gebeurd.
Wat kan ik hier aan doen, dit is toch onbeschoft?
Ik heb nu dus nog geen bed..
Hoop op een reactie.
Er stond een mooie tussen, ik heb die besteld en meteen het geld via I-deal overgemaakt.
Er stond 1 week levertijd. Na 2 weken gebeld naar Wehkamp want er stond nog steeds 1 week levertijd. Wehkamp zei dat het bed nog niet op voorraad was, dat kan ik begrijpen, dus ik wachtte weer netjes af.
Na een maand zonder iets te horen van Wehkamp had ik geen geduld meer en heb ze gebeld.
Het bed was nog niet op voorraad. Die avond heb ik mijn bestelling geanuleerd samen met de medewerkster van Wehkamp en een ander soortgelijk bed besteld, die was wel eerder leverbaar.
Inderdaad kreeg ik netjes een sms met de datum en tijd dat het bed geleverd zou worden. Dat was dus donderdag 6 mei tussen 13:30 en 17:15.
Ik heb een fulltime baan, dus ik heb die dag vrij genomen van mijn werk.
De hele dag de deur niet uitgeweest, want ik wilde de bezorger niet mislopen.
Het was inmiddels 17:15 en er was niemand geweest. Ik om 17:30 Wehkamp gebeld en gevraagd of de bezorger nog kwam. De medewerkster zei dat hij misschien nog kon komen en dat ik moest wachten. Zo niet dan moest ik hun weer bellen (0900 voor de zoveelste keer).
Ik voelde me slecht behandeld, maar dit was nog niet alles. Dezelfde avond heb ik via de site van Wehkamp een mail gestuurd en daarin op een nette manier aangegeven dat ik het een slechte service vind van Wehkamp.
Vandaag bekijk ik mijn bankafschrift online en wat zie ik daar.
Wehkamp heeft het bedrag overgemaakt naar mijn rekening.
Ik heb dus nog geen één keer contact van hun kant gehad, zij beslissen dus zelf zonder overleg met de klant wat er gebeurd.
Wat kan ik hier aan doen, dit is toch onbeschoft?
Ik heb nu dus nog geen bed..
Hoop op een reactie.