Pagina 1 van 1

Re:Van Kroon meubelen Hilversum

Geplaatst: 09 mei 2010 12:02
door scherper
ik snap niet dat mensen hier nog bestellen want je moet geluk hebben maar heb je pech met beschadigde meubels zie dan maar dat het opgelost word,daar kun je dus lang op wachten.dus beste mensen betaal gewoon meer en koop bij een cbw erkent bedrijf dan heb je ook geen problemen.

Re: Re:Van Kroon meubelen Hilversum

Geplaatst: 11 okt 2010 08:20
door arkra
Hallo beste mensen,

Ook wij hebben eetkamerstoelen besteld bij van Kroon meubelen, dat was 12 septemeber 2010.
Ook hadden wij alles gelijk betaald wellicht naief of dom maar toch.
De stoelen zouden binnen 2,5 week geleverd gaan worden.
Nadat wij na 2,5 week de stoelen nog niet hadden stuurde wij een mail en binnen het uur hadden keurig netjes antwoord.
De stoelen zouden afgelopen zaterdag (09-10-2010) geleverd worden en wij kregen een excuus voor de vertraging.
En weten jullie wat afgelopen vrijdagavond 19.00 uur werden de stoelen keurig netjes en heel afgeleverd, alle 6 de stoelen waren tiptop in orde en wij zijn zeer tevreden.
Het kopen van meubelen bij een zaak met cbw certificaat is inderdaad veiliger maar ook daar hebben hele rare dingen meegemaakt.
Plus het feit de stoelen die wij nu hebben stonden bij de aangesloten concurenten voor het dubbele van de prijs bij van Kroon.
Wij realiseren ons wel degelijk dat wij een gok hebben gewaagd maar als je gewoonweg het geld niet hebt bij een aangesloten bedrijf neem je weleens een gok.

Re: Re:Van Kroon meubelen Hilversum

Geplaatst: 11 okt 2010 10:07
door htaal
lijkt wel weer zo,n bericht van een medewerk(st)er
wat heeft het voor nut om iets wat op 09-10-2010 geleverd zou worden
de avond ervoor op 08-10-2010 s,avonds om 19.00 uur te komen bezorgen. snap ik iets niet of denk ik wat ik vermoed

Re: Re:Van Kroon meubelen Hilversum

Geplaatst: 11 okt 2010 11:28
door arkra
Wel ik kan u verzekeren dat ik in het geheel geen medewerker ben van van Kroon.
Het tegendeel zelfs ik heb pas door de economisch crisis mijn baan verloren, had ik maar werk.
Nee wat ik bedoelde te zeggen dat van Kroon toen de spullen binnen waren bij hun ervoor gezorgd hebben dat zij zo snel mogelijk bij ons kwamen. En sorry dat u misschien slechte ervaringen met hun heeft, maar buiten een week vertraging, kan ik alleen maar positief zijn, sorry voor u.
Ik heb in het verleden bij Berckelaer en Eikenland wel aangesloten bedrijven slechtere ervaringen opgedaan, tot zelfs helemaal niet leveren.