Pagina 1 van 1

Ziggo digitale tv laat het afweten.

Geplaatst: 09 mei 2010 14:35
door appelpunt
Ziggo per telefoon en per e-mail bevestigd digitale tv is mogelijk op mijn adres.
Gekocht digitale ontvanger en smartcard,ruim 30 x aan de telefoon gehangen
bij de helpdesk tot 3x zou er een monteur langs komen.
Niemand kwam langs .
Na 3 weken ploeteren met de helpdesk ,een telefoontje helaas kan u geen digitale tv ontvangen en wanneer wel is niet te voorzien.

Wij maken nu samen een klachten brief op voor een vergoeding.

Kreeg een e-mail stuur een specificatie telefoon rekening die betalen wij.
Mijn digitale ontvanger en Ziggo smartcard zet ik zelf maar op marktplaats
Ziggo laat je gewoon barsten, en hebben hier het alleenrecht in dorp Moerdijk

Robbert Meijer

Re: Ziggo digitale tv laat het afweten.

Geplaatst: 09 mei 2010 14:51
door malaga
appelpunt schreef:Ziggo per telefoon en per e-mail bevestigd digitale tv is mogelijk op mijn adres.
Gekocht digitale ontvanger en smartcard,ruim 30 x aan de telefoon gehangen
bij de helpdesk tot 3x zou er een monteur langs komen.
Niemand kwam langs .
Na 3 weken ploeteren met de helpdesk ,een telefoontje helaas kan u geen digitale tv ontvangen en wanneer wel is niet te voorzien.

Wij maken nu samen een klachten brief op voor een vergoeding.

Kreeg een e-mail stuur een specificatie telefoon rekening die betalen wij.
Mijn digitale ontvanger en Ziggo smartcard zet ik zelf maar op marktplaats
Ziggo laat je gewoon barsten, en hebben hier het alleenrecht in dorp Moerdijk

Robbert Meijer

Heeft u de ontvanger en smartcard dan niet van Ziggo gekregen?
Of was het telefoontje en mail alleen als informatie gedacht?

Re: Ziggo digitale tv laat het afweten.

Geplaatst: 12 mei 2010 11:12
door aljoge
Heb je de goede nummers wel ingevoerd? Elke postcode heeft zijn eigen nummer die je moet instellen. (zie handleiding)