Vodafone ziet consumenten INEENS als zakelijke gebruikers
Geplaatst: 10 mei 2010 19:52
Ik heb nu circa 1 jaar een data abonnement van Vodafone (draadloos internet op de laptop), het hele jaar door moet ik de tarieven betalen als consument, mij aan de voorwaarden houden als consument, naar een dure klantenservicenummer bellen als consument, wordt ik behandelt als een consument c.q. nummer, ect.
En wanneer ik mijn contract wil opzeggen val ik ineens onder de zakelijke gebruikers, en heb ik niet zoals bij consumenten een maandelijkse opzegtermijn, maar conform de zakelijke gebruikers een opzegtermijn van 3 maanden.
Dit is vast een maas in de wet, die ze op hun creatieve wijze hebben gerealiseerd. Maar naar mijn mening is dit pure oplichterij en wil ik nooit, maar dan ook nooit meer, een klant worden van organisaties met deze praktijken! Niet om de 3 maanden die ik nu nog moet betalen, maar puur om het idee. Dit is respectloos.
Ter info, voor één ieder die een data abonnement heeft afgesloten.
Of nog erger, van plan zijn een contract af te sluiten bij Vodafone.
NIET DOEN DUS!
En wanneer ik mijn contract wil opzeggen val ik ineens onder de zakelijke gebruikers, en heb ik niet zoals bij consumenten een maandelijkse opzegtermijn, maar conform de zakelijke gebruikers een opzegtermijn van 3 maanden.
Dit is vast een maas in de wet, die ze op hun creatieve wijze hebben gerealiseerd. Maar naar mijn mening is dit pure oplichterij en wil ik nooit, maar dan ook nooit meer, een klant worden van organisaties met deze praktijken! Niet om de 3 maanden die ik nu nog moet betalen, maar puur om het idee. Dit is respectloos.
Ter info, voor één ieder die een data abonnement heeft afgesloten.
Of nog erger, van plan zijn een contract af te sluiten bij Vodafone.
NIET DOEN DUS!